pixabay.com
StoryEditor

Hyundai tendruje digitálnu agentúru

17.07.2017, 14:14
Autor:
(red)(red)
Pozvanie do výberového konania prijalo všetkých šesť oslovených agentúr.

Hyundai Motor Czech s. r. o., organizačná zložka Slovakia, vyhlásil začiatkom júla výberové konanie na digitálnu agentúru. Víťaz tendra by mal od septembra poskytovať služby v oblasti content marketingu, optimalizácie pre vyhľadávače (SEO), rozvoja užívateľskej prívetivosti webových stránok a on-site marketingu.

Dôvody vyhlásenia tendra pre Stratégie približuje Marek Kopča, marketing & PR manažér značky Hyundai na Slovensku.„Súčasťou novej digitálnej stratégie značky Hyundai na Slovensku je zamerať sa nielen na výraznú komunikáciu a interakciu v externom digitálnom prostredí, ale tiež poskytnúť intenzívny zážitok užívateľom našich webových služieb.“ 

Víťaz tendra bude na rozvoji digitálnej stratégie značky Hyundai na Slovensku spolupracovať s doterajšími partnermi, mediálnou agentúrou Unimedia, digitálnou agentúrou Digiline, čerstvým členom ADMA, a kreatívnou agentúrou Creo/Young & Rubicam.

Konkrétne agentúry, ktoré súťažia v tendri na digitálnu agentúru Hyundai nezverejnil. 

01 - Modified: 2020-12-22 10:58:40 - Feat.: - Title: Pri liečbe detí v nemocnici pomáha mini elektromobil od Hyundai 02 - Modified: 2020-08-12 11:46:11 - Feat.: - Title: Hyundai prispel na obriu maketu čreva, aby podporil boj s rakovinou
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. december 2025 10:59