Hyundai Motor Czech s. r. o., organizačná zložka Slovakia, vyhlásil začiatkom júla výberové konanie na digitálnu agentúru. Víťaz tendra by mal od septembra poskytovať služby v oblasti content marketingu, optimalizácie pre vyhľadávače (SEO), rozvoja užívateľskej prívetivosti webových stránok a on-site marketingu.
Dôvody vyhlásenia tendra pre Stratégie približuje Marek Kopča, marketing & PR manažér značky Hyundai na Slovensku.„Súčasťou novej digitálnej stratégie značky Hyundai na Slovensku je zamerať sa nielen na výraznú komunikáciu a interakciu v externom digitálnom prostredí, ale tiež poskytnúť intenzívny zážitok užívateľom našich webových služieb.“
Víťaz tendra bude na rozvoji digitálnej stratégie značky Hyundai na Slovensku spolupracovať s doterajšími partnermi, mediálnou agentúrou Unimedia, digitálnou agentúrou Digiline, čerstvým členom ADMA, a kreatívnou agentúrou Creo/Young & Rubicam.
Konkrétne agentúry, ktoré súťažia v tendri na digitálnu agentúru Hyundai nezverejnil.