StoryEditor

Reklama bude rásť aj v tomto roku

31.01.2018, 21:09
Mediálne agentúry odhadujú, že najdynamickejší rast v tomto roku zažije digitál.

Čo tento rok najviac ovplyvní výdavky na mediálnom trhu? Podľa Miroslava Pleška, obchodného riaditeľa Unimedie,
v agentúre očakávajú „výrazné zvýšenie investícií zo strany štátu a Európskej únie“. Na druhej strane si Pleško myslí, že tieto investície budú negatívne prispievať k vysokej vypredanosti v televíziách počas celého tohto roka. Podobný názor má aj Alexander Máťuš, Executive Director zo Zenithu. „Trh tento rok ovplyvnia eurofondy aj plány, očakávania, stratégie a možnosti zadávateľov.“ Unimedia na základe odhadov predikuje celkový nárast trhu o 4,4 percenta, pričom podľa agentúry bude tento rast podporovaný najmä rastom mediatypov ako online, televízia, kino a rádio.

Televízia, dominantné médium
Karty sú na slovenskom trhu rozdané zatiaľ tak, že najväčší podiel má stále televízia, ktorej ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-09-07 07:37:38 - Feat.: - Title: Ako využiť novú metriku attention pre efektívne mediálne plánovanie? 02 - Modified: 2023-08-28 12:03:55 - Feat.: - Title: Streaming je novou érou digitálnej zábavy aj výzvou pre reklamu 03 - Modified: 2023-08-22 10:58:27 - Feat.: - Title: Obchodný riaditeľ Markízy: Jar sme mali výbornú, ale september bude napätý 04 - Modified: 2023-06-29 08:23:15 - Feat.: - Title: Reklama bola voľakedy sexi, lebo sme ju robili s vášňou a odvahou, nie s kalkulačkou a so strachom 05 - Modified: 2023-06-02 11:54:04 - Feat.: - Title: Mio Valúšek o májovom Hodnotení Stratégií: Žiadnu šupu sme nenašli
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. september 2023 13:39