StoryEditor

Reklama bude rásť aj v tomto roku

31.01.2018, 21:09
Mediálne agentúry odhadujú, že najdynamickejší rast v tomto roku zažije digitál.

Čo tento rok najviac ovplyvní výdavky na mediálnom trhu? Podľa Miroslava Pleška, obchodného riaditeľa Unimedie,
v agentúre očakávajú „výrazné zvýšenie investícií zo strany štátu a Európskej únie“. Na druhej strane si Pleško myslí, že tieto investície budú negatívne prispievať k vysokej vypredanosti v televíziách počas celého tohto roka. Podobný názor má aj Alexander Máťuš, Executive Director zo Zenithu. „Trh tento rok ovplyvnia eurofondy aj plány, očakávania, stratégie a možnosti zadávateľov.“ Unimedia na základe odhadov predikuje celkový nárast trhu o 4,4 percenta, pričom podľa agentúry bude tento rast podporovaný najmä rastom mediatypov ako online, televízia, kino a rádio.

Televízia, dominantné médium
Karty sú na slovenskom trhu rozdané zatiaľ tak, že najväčší podiel má stále televízia, ktorej ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-06-02 11:54:04 - Feat.: - Title: Mio Valúšek o májovom Hodnotení Stratégií: Žiadnu šupu sme nenašli 02 - Modified: 2023-05-06 22:00:00 - Feat.: - Title: Sunday ADucation #5: Ako si Pepsi uletelo a prečo je dôležité starať sa o svoje psychično 03 - Modified: 2023-04-26 22:00:00 - Feat.: - Title: Martin Motáček: Slovensko má veľmi slušnú úroveň mladých kreatívcov. Ale čoskoro budeme ako craftové pivo 04 - Modified: 2023-05-04 09:05:14 - Feat.: - Title: Kaufland: Chceme, aby ľudí naše hokejové kampane bavili 05 - Modified: 2023-03-07 09:31:41 - Feat.: - Title: Emočná odozva pri reklame. Prečo je dôležitá, ako funguje a ako ju merať?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. jún 2023 12:31