Seriál o tom, ako sa muži vyberú s deťmi na chalupu, mal už pri svojej premiére pred rokom výborný štart. Nenáročná veselá komédia si hneď získala priazeň divákov a Prázdniny sa stali najsledovanejším nespravodajským programom prvých troch mesiacov minulého roka.
Televízia JOJ nakrútila v lete ďalších desať dielov, ktoré na obrazovky uvedie v stredu 21. februára o 20:35. Vo vysielaní nahradia Vlkov, ktorých bude JOJ vysielať už len raz do týždňa v utorok, vždy v dvoch častiach za sebou.
JOJ už začala promovať štart seriálu krátkymi tízrami, kampaň Nové myjavské dobrodružstvá bude intenzívne prebiehať nielen v televízii, ale aj v nadlinkovej kampani. Takisto bude v druhej sérii spúšťať aplikáciu Chat Bota, ktorého tvárou zostáva Ľuboš Kostelný ako Jano. Scenáristami druhej série sú opäť Kristína Cibulková a Stano Guštafík, režisérom zostal Ivan Predmerský.
Okrem štandardných desiatich častí seriálu pripravila televízia aj jednu špeciálnu zimnú epizódu, ktorú pravdepodobne odvysiela vo vianočnom období.
Dej novej série sa odohráva po roku, opäť počas letných prázdnin. Tentokrát však hlavní hrdinovia vyrazia na chalupu na Kopanice aj s manželkami a do zostavy pribudne aj nový prírastok – polročný Oskarko Marcínek.
Ženy si tak prvýkrát vyskúšajú pravú kopaničiarsku dovolenku na chalupe. „Postupne však zistia, že to nie je pre nich úplne dovolenka a niekde v polovici zostanú s deckami opäť len ockovia a budú si to s nimi znova naplno užívať. Spolu zažijú veľa výletov, stret s dedinčanmi – podobne ako v prvej sérii," prezrádza dramaturgička seriálu a scenáristka Kristína Cibulková.
K doterajším postavám pribudnú aj ďalšie, napríklad starí rodičia detí, ktorí budú mať na životy rodín veľký vplyv. „Starých rodičov bude mať napríklad Lily. Klaudiiných rodičov bude hrať Vlado Jedľovský a Janka Oľhová. Práve k nim sa musela táto mladá rodina presťahovať, lebo si začali stavať dom. To trošku komplikuje život Zdenovi a Klaudii, a to najmä vo výchove Lily,“ hovorí scenáristka.
„Druhá séria bude iná aj v tom, že naši detskí herci sa skutočne rozohrali, že sme im mohli napísať a nakrútiť s nimi ťažšie situácie. Práve preto budú plnšie aj diely. Nemuseli sme sa prispôsobovať tomu, čo zvládnu a čo nie, lebo teraz zvládnu už skutočne všetko,“ dodáva Cibulková.
Outdoorové vizuály kampane Nové myjavské dobrodružstvá:
Prvú sériu rodinného seriálu Prázdniny uviedla JOJ pred rokom 18. januára. Už prvá epizóda dosiahla nadpriemernú sledovanosť 13,9 percenta a 38,2-percentný podiel na trhu v cieľovej skupine divákov 12-54 rokov. Pozrelo si ju 693-tisíc divákov nad 12 rokov. Nasledujúce epizódy seriálu si tiež udržali nadštandardnú sledovanosť, hoci už žiadna z ďalších častí nedosiahla výkon prvej časti.
Priemerne si každú epizódu prvej série pozrelo 535-tisíc divákov nad 12 rokov a seriál si pripísal priemernú sledovanosť 10,9 percenta pri podiele 29,6 percenta v cieľovej skupine divákov 12-54 rokov. Každá z 10 častí bola lídrom trhu v čase svojho vysielania, a to v oboch cieľových skupinách divákov. Televízia JOJ seriál vysielala súčasne aj na svojej českej stanici JOJ Family.