Living on the edge je konferencia určená všetkým, ktorí ovplyvňujú komunikáciu značiek na našom trhu. Už tradične je rozdelená na dve časti: mediálnu a marketingovú. Zatiaľ čo marketingová časť je zameraná na to, čo dnes značky potrebujú najviac, aby boli úspešné. A to je návrat k ich podstate. Marketéri si čoraz intenzívnejšie uvedomujú, že digitálna stratégia nie je komplexná stratégia. V mediálnej časti budú spíkri hovoriť o tom, že dnes už nie je priestor v biznise na krátkodobé riešenia. Globálni hráči dominujú lokálnym trhom čoraz viac, prežijú len tí najlepší. Nastal čas rozmýšľať nad dlhodobo udržateľným biznisom. Tak na presýtených televíznych trhoch, ako aj v online. Už v úvode vystúpia lídri mediálneho biznisu u nás: generálny riaditeľ televízie Markíza Matthias Sett...
Zostáva vám 85% na dočítanie.