Kedy majú odborníci v marketingovej komunikácii šancu, aby na spíkerskom pódiu a dokonca v Bratislave sa stretli s hviezdami a kapacitami, ktoré prednášajú na zahraničných festivaloch, dokonca v Cannes? Organizátori Zlatého klinca, prestížnej súťaže kreatívnej reklamy u nás, si povedali, že aj tento rok obohatia slávnostný galavečer odovzdávania cien o Festival kreativity. Každého záujemcu tak čaká veľa inšpiratívnych prezentácií a jeden mimoriadne zaujímavý workshop. Organizátori podčiarkli atmosféru celého festivalu aj netradičným konceptom poňatia celej dvojdňovej konferencie. Využili genius loci Bratislavy a pre Festival kreativity vybrali netradičné, neformálne priestory lodí, ktoré kotvia priamo na Dunaji. Okrem inšpiratívnych spíkrov čaká preto všetkých záujemcov aj mimoriadne atraktívne prostredie s výhľadom na Dunaj a Staré Mesto.
Koho uvidíme na Festivale kreativity
Jednou z hviezd je určite Julia Izmałkowa, ktorá sem príde z neďalekého Poľska. Julia je klinická psychologička, ale roky sa venuje reklame. Jej vášňou je pozorovanie ľudí, Julia rada analyzuje rôzne kultúry. Má viac ako trinásťročnú prax v prieskumoch po celom svete. Spolupracuje so svetovými značkami, ktorým odovzdáva cenné rady týkajúce sa kreativity, komunikácie, predaja, ľudských zdrojov. Julia je aj inšpiratívna spíkerka, ktorá tento rok už druhýkrát za sebou bude prednášať na najprestížnejšom festivale kreativity Cannes. Predtým ju však môžete stretnúť u nás v Bratislave, kde bude hovoriť o klamstve: Everybody lies. Not just advertising.
Keď gravitácia búra stereotypy
Počuli ste už o prvej reklame, ktorá bola natočená v beztiažovom stave? Bolo to pred dvoma rokmi v apríli a minulý rok tento videoklip s názvom Upside down and Inside Out, ktorý mal, mimochodom, viac ako 50 miliónov videní, bodoval na viacerých svetových festivaloch vrátane prestížneho Cannes. Reklama bola vytvorená v malej volgogradskej agentúre Tutkovbudkov. A práve z tejto agentúry prijal pozvanie na Slovensko kreatívny riaditeľ Oleg Barinboim. Oleg bude rozprávať aj o tom, ako sa nesplniteľná úloha stane ľahkou, ak sa nedáte zviesť na chodník stereotypov či starých návykov. Aj gravitácie napríklad.
Významný reklamný guru na Slovensku
Veľké meno prichádza zo Švajčiarska. Reklamný guru Michael Conrad je pôvodom z Nemecka, ale momentálne žije vo Švajčiarsku. Pôsobí ako prezident medzinárodnej školy v Berlíne: Berlin School of Creative Leadership. Jeho úspechy v reklamnom svete sú výnimočné. Pod jeho vedením sa globálna reklamná agentúra Leo Burnett Worldwide stala agentúrou roka a získala ocenenie Global Agency Network, o rok neskôr zasa získala titul najoceňovanejšia agentúra – Most Awarded Agency Network. Nenechajte si ujsť príležitosť vypočuť si významného odborníka svetovej reklamy Michaela Conrada, ktorý sa bude venovať novému fenoménu v reklame – content marketingu. Michael bude hovoriť o tom, či sa prostredníctvom content marketingu dá vybudovať úspešná značka, či v prípade content marketingu ide o nový druh storytellingu a či vôbec nejde náhodou o nový typ reklamy. Michael Conrad sa nevyhne ani v súčasnosti takej dôležitej téme ako sú sociálne médiá. Pozrie sa na ne z pohľadu toho, či sú ďalším potenciálom pre efektívny predaj.
Špeciálny workshop kreativity
Organizátori Festivalu kreativity ponúkajú aj výnimočnú príležitosť zúčastniť sa na workshope kreativity. Viesť ho bude jedna z najuznávanejších kreatívnych osobností v Británii. Alexandra Taylor bola v roku 2014 ocenená globálnou asociáciou kreatívnej reklamy D&AD za jej výnimočný prínos v reklame najvýznamnejšou kreatívnou cenou The Presidents award. Alexandra má na svojom konte niekoľko Zlatých levov z Cannes, vrátane najlepšej televíznej reklamy. Alexandra je prvou ženou, ktorá bola navrhnutá do výkonnej rady D&AD. Na workshope, ktorý sa bude konať už 25. mája v piatok, bude Alexandra hovoriť o strašidelných veciach, ktoré sa jej stali v kreatívnom procese. Ale, ako sama hovorí, každá nečakaná vec, ktorá sa v procese tvorby stane, je len znamením, že robíte niečo nové. A tak vlastne viete, čo kreativita naozaj je. Príďte sa pozrieť na jedinečný workshop, vďaka ktorému zistíte, ako pri tvorbe dať zo seba naozaj všetko a poučiť sa zo strašidelných príbehov so šťastným koncom.
Festival kreativity sa uskutoční počas dvoch dní – 24. až 25. mája 2018. Pričom slávnostnou bodkou jeho ukončenia bude odovzdávanie najprestížnejších cien slovenskej kreatívnej reklamy Zlatý klinec 2018 – a to v piatok (25. mája) večer v bratislavskom Istropolise. Pre viac informácií si kliknite tu.