Úspechy rodinného seriálu Oteckovia pokračovali na obrazovkách televízie Markíza aj v stredu, 3. októbra 2018. V mladšej cieľovej skupine divákov od 12 do 54 rokov sa stali najsledovanejším programom dňa spomedzi ponuky všetkých slovenských staníc a zároveň dosiahol v rámci aktuálnej sezóny rekordné výsledky.
V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine Oteckovia dorovnali nateraz najvyšší rating jesennej série 9,6 percenta a zároveň v rámci nej dosiahli rekordný trhový podiel 41,4 percenta. Ďalšie príbehy si nenechalo ujsť celkovo 481-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je druhý najlepší výsledok aktuálnej sezóny seriálu. Najvyššie zastúpenie mali mladé ženy vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré vytvorili podiel až 50,9 percenta.
Prvú sériu Oteckov sledovalo v prvom polroku priemerne 475-tisíc divákov starších než 12 rokov, v komerčnej skupine divákov 12-54 rokov dosiahli vysokú priemernú sledovanosť 9,4 percenta a trhový podiel takmer 36 percent. V druhej sérii si počínajú trochu slabšie - priemerná sledovanosť v septembri bola 7,5 percenta pri podiele 38,2 percenta, každú epizódu si pozrelo v priemere 383-tisíc divákov starších než 12 rokov.
Na obrazovky TV JOJ sa vrátili aj Naši, ktorých televízia stiahla z vysielania po prvej epizóde, ktorá sa stretla so slabým záujmom divákov. Už štvrtá séria seriálu mala premiéru v utorok 11. septembra. Pri štarte Našim konkurovali čoraz úspešnejšie Sestričky na Markíze a aj kvalifikačný zápas slovenskej futbalovej reprezentácie do 21 rokov na Dajto. Rodinovci si tak pripísali prekvapivo nízku sledovanosť necelých 5 percent pri podiele pod 15 percentami.
Naši po trojtýždňovej pauze dostali nový vysielací čas v stredu o 21:30 namiesto druhej epizódy seriálu Som mama. Včerajšia obnovená premiéra si však rovnako nenašla svojich bývalých divákov a pripísala si nízku sledovanosť na úrovni 4,3 percenta pri podiele 14,3 percenta. Včerajšiu epizódu odvysiela v sobotu Pluska, ktorá bude vždy v sobotu o 20:10 prinášať reprízu stredajšej časti.
Som mama od svojho štartu na obrazovkách dosahuje vyrovnanú sledovanosť, včerajšia epizóda si pripísala 6,5 percenta a podiel 18 percent. Zmenou vo vysielaní už nebude televízia uvádzať dve časti za sebou, čím si ušetrí epizódy na dlhšie obdobie. Som mama je pre JOJ úspešnou seriálovou novinkou jesene a bude pokračovať aj ďalšou sériou.