Na slovenský trh s dátami pre presné cielenie a programatické nakupovanie reklamy vstupuje nový nástroj AdArrows, ktorý využíva výskumnú bázu Slovenského národného panela pozostávajúceho z 20 tisíc respondentov.
„Rozsiahla databáza kvalitných a preverených informácií z našich subpanelov, ktoré pokrývajú rôzne oblasti života, nám pomáha vytvoriť širokú bázu podporných dát pre kvalitné a efektívne cielenie reklamy. Cielenie reklamy tak už nie je potrebné zamerať iba na základe sociodemografie, ale klienti môžu ísť do väčšej hĺbky, ako je napríklad vlastníctvo konkrétnej značky automobilu, finančného produktu, alebo záležitostí ohľadom domácnosti,“ dodáva Marek Zámečník, Vice Director Nielsen Admosphere Slovakia. Pomocou štatistického modelovania odborníkov z Nielsen Admosphere a CerebroAd bol, podľa jeho slov, vytvorený funkčný model rozširujúci okruh respondentov z panela na čo najširší počet užívateľov slovenského internetu. Modelácia prebieha v pravidelných intervaloch.
„Klienti tak s AdArrows získavajú možnosť zostaviť si vlastnú cieľovú skupinu, na ktorú môžu cieliť pomocou programatickej reklamy,“ dodáva Jiří Vítek, ambasádor projektu. S dátami je možné pracovať v reálnom čase, a tiež integrovať do interných systémov.