V nedeľné večery si môžu diváci vybrať z ponuky najväčších slovenských televízií medzi The Voice na Markíze, V siedmom nebi na JOJ a Strážmajstrom Topinkom na Jednotke.
V obchodnej cieľovej skupine mladších divákov od 12 do 54 rokov býva najsledovanejším nespravodajským programom dňa The Voice Česko Slovensko. Včerajšia tretia epizóda fázy Výber naslepo zaznamenala sledovanosť 9,3 percenta a trhový podiel takmer 24 percent. Vyššiu sledovanosť mali len hlavné spravodajské relácie Markízy.
Spevácka súťaž si od svojho štartu drží takmer všetkých divákov, najvyššiu sledovanosť malo doposiaľ prvé vydanie s 9,9 percentnou sledovanosťou a podielom 24,7 percenta.
Na porovnanie, jarná séria česko-slovenskej SuperStar si pripísala priemernú sledovanosť 8,7 percenta s trhovým podielom 24,5 percenta v cieľovej skupine 12-54. Prvá časť odštartovala na úrovni 9,3 percent pri trhovom podiele 23,5 percent. Superfinále dosiahlo sledovanosť 9,7 percenta s podielom 30,4 percenta. Lepšie sa darilo jesennej sérii talentovej šou Česko Slovensko má talent, ktorú uvádzala televízia JOJ. V cieľovej skupine divákov 12-54 rokov si pripísala priemernú sledovanosť 9,9 percenta a podiel 27,6 percenta, finále dosiahlo až 10,4 percenta s podielom 31,8 percenta, čo bol najvyšší výkon celej série.
Včerajšie V siedmom nebi na JOJ si v tejto cieľovej skupine pripísalo o približne jeden bod nižšiu sledovanosť, dosiahlo 8,1 percenta s podielom 20,3 percenta. Obdobná situácia nastala aj v predchádzajúcich týždňoch, kedy Rozborilova šou dosiahla 8,7 a 8,3 percentnú sledovanosť pri podieloch 20,9 a 22,3 percenta. Na porovnanie, pred začatím The Voice si V siedmom nebi pripísalo 9 percentnú sledovanosť a podiel 24,2 percenta. Seriál RTVS a ČT - Strážmajster Topinka, si drží sledovanosť okolo 5 percent a podiel okolo 11 percent.
Opačná situácia v sledovanosti The Voice & V siedmom nebi nastáva v širšej skupine divákov starších než 12 rokov, kde je V siedmom nebi pravidelne najsledovanejšou nespravodajskou reláciou. Včerajšie vydanie si pozrelo takmer 600-tisíc divákov, čo pre JOJ znamenalo 12,8 percentnú sledovanosť s podielom 27,8 percenta. Týždeň predtým boli výsledky podobné.
V tejto cieľovej skupine sú aj najsledovanejšími reláciami dňa hlavné spravodajské relácie TV JOJ. Sledovanosť The Voice sa hýbe nad 9 percentami a podiel okolo 20 percent.