StoryEditor

Česko Slovensko má talent bolo programom víkendu

09.09.2019, 13:00
Autor:
hrnhrn
Talentová šou bola najsledovanejšou nespravodajskou reláciou víkendu v oboch cieľových skupinách.

Víkendové večery patria na jeseň výpravným šou komerčných televízií. Sobotu má rezervovanú Česko Slovensko má talent na Joj a nedeľu Tvoja tvár znie povedome na Markíze. Počas prvého víkendu sa na obrazovkách darilo viac Talentu na Joj, ktorý sa stal najsledovanejšou nespravodajskou reláciou víkendu.

V obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov si pripísala druhá epizóda už ôsmej série Talentu sledovanosť 10,4 percenta a podiel 29,3 percenta. V tejto cieľovej skupine sa stala talentová šou pre Joj aj celkovo najsledovanejšou reláciou celého týždňa. V širšej cieľovej skupine divákov starších než 12 rokov si pripísala 11,1 percentnú sledovanosť a podiel 25,8 percenta, pri obrazovkách bolo 516-tisíc divákov.

Česko Slovensko má talent uvedie Jojka ešte tento týždeň okrem soboty aj v utorok, od ďalšieho týždňa už budú patriť utorky dvojdielnej minisérii Trhlina, ktorú po skončení vystrieda tretia séria kriminálky Za sklom.

​V nedeľu sa vrátila na obrazovku Markízy piata séria zábavnej šou Tvoja tvár znie povedome. Hoci sa úvodná epizóda stala v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom nedele, jej rating bol mierne nižší ako pri sobotňajšom Talente. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahla Tvoja tvár sledovanosť 8,6 percenta a trhový podiel 27,5 percenta, v širšej cieľovej skupine divákov starších než 12 rokov dosiahla podiel rovných 26 percent. Sledovalo ju 450-tisíc divákov.

TV Markíza / Tvoja tvár znie povedome

​Pre Markízu bola najsledovanejšou reláciou týždňa premiérová epizóda Hornej Dolnej, ktorá sa v novej sérii vrátila na obrazovky vo štvrtok. V cieľovej skupine 12-54 predbehla s 9,2-percentnou sledovanosťou aj Susedov, ktorí si pripísali o 0,1 bodu nižšiu sledovanosť a o 0,6 bodu Tvoju tvár.

Hornej Dolnej a Susedom sa darilo aj v nedeľných podvečerných reprízach. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla repríza Hornej Dolnej 20,1- a Susedia 16,7-percentný podiel. Prekonala ich premiéra Nového bývania na JOJ s 22,5 percentným podielom.

Po letnej prestávke sa na obrazovky vrátili nedeľné politické diskusie. V cieľovej skupine 12-54 si pripísalo najvyšší podiel Na telo na Markíze (19,9 percenta), nasledované O 5 minút 12 na Jednotke (13,3 percenta). V politike na TA3 dosiahlo podiel pod 5 percentami. Vo štvrtok večer sa k nim pridá nová politická dikusia Jojky Na Hrane

V piatok diváci uprednostnili futbal na Jednotke. Kvalifikačný zápas našich reprezentantov na ME 2020 s Chorvátskom bol najsledovanejším programom dňa z ponuky všetkých slovenských televízií, a to v oboch cieľových skupinách. V širšej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov si pripísal sledovanosť takmer 12 percent s podielom 27,5 percenta, v obchodnej skupine 12-54 divákov to bolo takmer 9 percent s podielom 26,7 percenta. 

01 - Modified: 2019-11-29 12:06:55 - Feat.: 0 - Title: Víťazný návrat Hornej Dolnej. Stala sa najsledovanejším programom celého týždňa 02 - Modified: 2019-09-06 20:21:52 - Feat.: 0 - Title: Delukse vs. Extrémne premeny: diváci boli na novinku zvedaví, humor uprednostnili pred emóciami 03 - Modified: 2019-09-06 20:24:44 - Feat.: 0 - Title: Diváci sa vrátili k televízorom. Sestričky ani Česko Slovensko má talent nesklamali 04 - Modified: 2019-09-06 20:27:36 - Feat.: 0 - Title: Jesenný súboj televízií sa začal. Ako po prvom dni dopadli Susedia, Inkognito a Farma?
01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. november 2024 01:06