Víkendové večery patria na jeseň výpravným šou komerčných televízií. Sobotu má rezervovanú Česko Slovensko má talent na Joj a nedeľu Tvoja tvár znie povedome na Markíze. Počas prvého víkendu sa na obrazovkách darilo viac Talentu na Joj, ktorý sa stal najsledovanejšou nespravodajskou reláciou víkendu.
V obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov si pripísala druhá epizóda už ôsmej série Talentu sledovanosť 10,4 percenta a podiel 29,3 percenta. V tejto cieľovej skupine sa stala talentová šou pre Joj aj celkovo najsledovanejšou reláciou celého týždňa. V širšej cieľovej skupine divákov starších než 12 rokov si pripísala 11,1 percentnú sledovanosť a podiel 25,8 percenta, pri obrazovkách bolo 516-tisíc divákov.
Česko Slovensko má talent uvedie Jojka ešte tento týždeň okrem soboty aj v utorok, od ďalšieho týždňa už budú patriť utorky dvojdielnej minisérii Trhlina, ktorú po skončení vystrieda tretia séria kriminálky Za sklom.
V nedeľu sa vrátila na obrazovku Markízy piata séria zábavnej šou Tvoja tvár znie povedome. Hoci sa úvodná epizóda stala v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom nedele, jej rating bol mierne nižší ako pri sobotňajšom Talente. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahla Tvoja tvár sledovanosť 8,6 percenta a trhový podiel 27,5 percenta, v širšej cieľovej skupine divákov starších než 12 rokov dosiahla podiel rovných 26 percent. Sledovalo ju 450-tisíc divákov.
Pre Markízu bola najsledovanejšou reláciou týždňa premiérová epizóda Hornej Dolnej, ktorá sa v novej sérii vrátila na obrazovky vo štvrtok. V cieľovej skupine 12-54 predbehla s 9,2-percentnou sledovanosťou aj Susedov, ktorí si pripísali o 0,1 bodu nižšiu sledovanosť a o 0,6 bodu Tvoju tvár.
Hornej Dolnej a Susedom sa darilo aj v nedeľných podvečerných reprízach. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla repríza Hornej Dolnej 20,1- a Susedia 16,7-percentný podiel. Prekonala ich premiéra Nového bývania na JOJ s 22,5 percentným podielom.
Po letnej prestávke sa na obrazovky vrátili nedeľné politické diskusie. V cieľovej skupine 12-54 si pripísalo najvyšší podiel Na telo na Markíze (19,9 percenta), nasledované O 5 minút 12 na Jednotke (13,3 percenta). V politike na TA3 dosiahlo podiel pod 5 percentami. Vo štvrtok večer sa k nim pridá nová politická dikusia Jojky Na Hrane.
V piatok diváci uprednostnili futbal na Jednotke. Kvalifikačný zápas našich reprezentantov na ME 2020 s Chorvátskom bol najsledovanejším programom dňa z ponuky všetkých slovenských televízií, a to v oboch cieľových skupinách. V širšej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov si pripísal sledovanosť takmer 12 percent s podielom 27,5 percenta, v obchodnej skupine 12-54 divákov to bolo takmer 9 percent s podielom 26,7 percenta.