Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
13.11.2019, 13:05 Aktualizované dňa 13.11.2019 o 18:00

Za sklom skončilo. Vyvrcholenie kriminálky malo najviac divákov z celej série

Odpoveď na otázku, či bude kriminálka pokračovať, necháva Jojka zatiaľ otvorenú.

Za sklom skončilo. Vyvrcholenie kriminálky malo najviac divákov z celej série
Zdroj: TV JOJ

V utorok 12. novembra odvysielala televízia Joj posledné dve časti seriálu Za sklom. Vyvrcholenie kriminálky čelilo silnej konkurencii zo strany Markízy, ktorá uviedla svoju novinku Utajený šéf.

Preposledná epizóda Za sklom pritiahla k obrazovkám 388-tisíc divákov a finále seriálu sledovalo 409-tisíc divákov, čo je najviac z celej tretej série.

Za sklom si počas celej tretej série silnej jesennej sezóny udržalo pozornosť publika, seriál priemerne sledovalo okolo 350-tisíc divákov. Kriminálka bola úspešná aj v online platformách televízie JOJ – na webe či v mobilnej aplikácii. Na videoportáli má každá epizóda tretej série Za sklom v priemere okolo 80-tisíc videní. Prvá epizóda zo začiatku septembra dosiahla doposiaľ až 117-tisíc vzhliadnutí.

Televízia vyjadrila s výkonmi a výsledkami seriálu spokojnosť. Odpoveď na otázku, či bude kriminálka pokračovať aj v ďalšej sérii, necháva podľa PR manažérky Miroslavy Klempovej televízia zatiaľ otvorenú.

Tretia séria mala premiéru 1. októbra 2019. Kým prvé dve série mali po osem častí, tretia séria mala až desať častí. Jej dej sa posunul od fikcie k tvrdej realite. Začala sa práve tam, kde sa Slovensko zmenilo - vraždou novinára. Seriál si napriek tomu nezískal viac divákov, ako mali predošlé dve série.

Pozrite si najsilnejšie, najšokujúcejšie a najemotívnejšie minúty zo všetkých troch sérií:

Kriminálny seriál Za sklom televízia Joj uviedla na konci septembra v roku 2016. Jeden z najvýraznejších projektov televízie divákov zaujal, osem častí prvej série priemerne sledovalo 383-tisíc divákov. Po úspechu prvej série sa Joj pustila do nakrúcania ďalšej, ktorú uviedla na obrazovky o rok neskôr.

Prvá séria si pripísala v priemere 7,2 percentnú sledovanosť a podiel 20,5 percenta, druhá dosiahla v priemere 6 percentnú sledovanosť s podielom 17,2 percenta v cieľovej skupine divákov 12-54 rokov. Sledovanosť tretej série mierne stúpla, jej priemerná sledovanosť bola v tejto cieľovej skupine 6,6 percenta a trhový podiel 19,3 percenta. Markíza seriálu konkurovala úspešnými Sestričkami a posledným dvom epizódam už spomenutou novinkou Utajený šéf.

„Hoci Za sklom nedodáva rekordné ratingy, je to imidžovo výborný seriál, vďaka ktorému máme medzinárodný kredit a sme pyšní na to, že práve takéto seriály vyrábame,“ uviedol v rozhovore šéf televízie Joj Marcel Grega.

​​​Za sklom realizuje pre TV Joj spoločnosť D.N.A. production producenta Rasťa Šestáka a režiséra Petra Bebjaka. Seriál si z tohtoročnej ankety OTO odniesol ocenenie Televízny počin roka, o ktorom rozhodujú novinári a redakcia časopisu Plus 7 dní.

Televízia Joj spolupracovala s D.N.A. production aj na mimoriadne úspešnej Trhline v réžii Petra Bebjaka. Mysteriózny triler dosiahol najlepšiu premiérovú návštevnosť v histórii, prekonal aj úspech Čiary či Únosu. Celkovo prišlo do kín 261-tisíc divákov. Trhlinu uviedla v polovici septembra televízia Joj ako dvojdielnu minisériu. Kinohit pritiahol divákov aj k televíznym obrazovkám, prvú časť si pozrelo 425-tisíc, druhú potom 346-tisíc divákov nad 12 rokov.

Za sklom III

  • Scenár: Valéria Schulczová, Roman Olekšák
  • Réžia: Peter Bebjak, Róbert Šveda, Michal Blaško
  • Hrajú: Tomáš Maštalír, Ján Koleník, Kamila Magálová, Zuzana Mauréry, Maroš Kramár, Táňa Pauhofová, Jozef Vajda, Roman Luknár, Jana Kolesárová, Zuzana Kanócz, Adrian Jastraban, Darina Porubjaková, Predrag Bjelac
  • Produkcia: D.N.A. Production

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.