Producent Peter Núñez prichádza do kín so svojím druhým filmovým projektom. S romantickou komédiou Príliš osobná známosť sa bude snažiť zopakovať mimoriadny úspech evitovky Všetko alebo nič. Okrem filmov sa venuje aj produkcii veľkých televíznych šou a relácií pre všetky slovenské televízie.
Na začiatku roku 2017 ste na plátna kín priniesli romantickú komédiu Všetko alebo nič, z ktorej sa stal fenomén. Dá sa povedať, že ste priekopníkom tohto žánru na Slovensku?
Skôr to vnímam tak, že sme chceli vyprodukovať slovenský mainstreamový blockbuster a podarilo sa nám to. Že sme išli do romantickej komédie, je vlastne zhoda okolností. S Evitiným námetom v ruke som uveril tomu, že toto je námet diváckeho hitu. Nechcel som urobiť všeobjímajúci filozofujúci film, trpkú komédiu alebo niečo podobné. Nechcel som vypovedať o špecifikách slovenskej duše alebo o mieste človeka vo vesmíre. Pričom také filmy sa určite majú robiť a majú svoj význam. Prekážalo mi však, že na Slovensku sa akoby obchádza základ filmového priemyslu, že filmy sa robia pre divákov. A artovky sú podľa mňa nadstavbou filmového priemyslu. Jeho ťažiskom majú byť podľa mňa mainstreamové filmy, na ktoré príde kritická masa divákov, ktorá uživí kiná aj súvisiaci priemysel. Toto je podľa mňa jadro a podstata filmového priemyslu. Tak som videl vec, keď som sa púšťal do projektu Všetko alebo nič. A potom sa stal zázrak.
Všetko alebo nič ste uvádzali okrem Slovenska aj v Poľsku a v Česku, spolu ho videlo až 850-tisíc platiacich divákov. Akú stratégiu máte pre Príliš osobnú známosť?
Príliš osobná známosť je srbsko-česko-slovenská koprodukcia, uvádzať ju budeme v týchto troch krajinách. Kľúč financovania filmu som si našiel v tom, že zbierame peniaze v troch lokáciách od troch televízií a troch distribučných sietí. Pri tomto filme sú to televízie a distribučné siete na Slovensku, v Česku a Srbsku.
Zostáva vám 85% na dočítanie.