Aktuálna situácia v súvislosti so šírením koronavírusu výrazne zvyšuje divácky záujem o spravodajské relácie.
Televízne noviny Markízy sa v pondelok 9. marca 2020 stali v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
V obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov sa stali doposiaľ druhým najsledovanejším programom roku 2020, keď dosiahli vysoko nadpriemernú sledovanosť 12,6 percenta a rekordný tohtoročný trhový podiel na úrovni 33,7 percenta.
Pri obrazovkách Markízy bolo 698-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je v prípade Televíznych novín druhý najvyšší počet od začiatku tohto roka.
Pre televíziu Joj boli rovnako top programom týždňa večerné Noviny, ktoré v nedeľu 8. marca sledovalo až 653-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V mladšom publiku to pre televíziu znamenalo podiel na trhu 25 percent.
Svoje rekordy prekonávajú aj Správy RTVS. V uplynulom týždni si hlavnú spravodajskú reláciu na Jednotke pozrelo v priemere 419-tisíc divákov, čo je najviac od januára 2017.
Správy RTVS dosiahli počas uplynulého týždňa priemerný podiel na trhu 19,5 percenta v širšom publiku divákov starších ako 12 rokov, čo je najvyšší výkon za posledných 11 rokov, teda od začiatku roku 2009.
Správy RTVS zaznamenali nielen rekordný týždeň, ale aj medziročný nárast o 32.000 divákov.
Dva rekordy za sebou zaznamenala v minulých týždňoch aj relácia O 5 minút 12, ktorej prvé povolebné vydanie z 1. marca 2020 sledovalo až 791 000 divákov.