Televízna premiéra rodinného filmu Obyčajná tvár, ktorú odvysielala v sobotu 28. marca televízia Markíza, sa stala v obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov doposiaľ najsledovanejším filmom a zároveň aj divácky najúspešnejším nespravodajským programom od začiatku tohto roka, a to v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Informoval o tom Lukáš Kočišek, PR manažér televízie Markíza.
Snímka dosiahla v tejto cieľovej skupine nadpriemernú sledovanosť 13,4 percenta a rovnako aj trhový podiel 32,5 percenta. Televízia Joj v rovnakom čase uviedla českú romantickú komédiu Leto s gentlemanom, ktorá si pripísala trhový podiel 15,3 percenta, a Jednotka RTVS zábavnú reláciu Záhady tela, ktorá dosiahla v tejto cieľovej skupine podiel na trhu 11 percent. Obyčajnú tvár si pozrelo celkovo 575-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Spravodajstvo stále s viac ako 700-tisíc divákmi
Celkovo najsledovanejšími programami dňa sa v sobotu stali večerné spravodajské relácie Markízy, a to v oboch hlavných cieľových skupinách. V publiku 12-54 ročných divákov si Počasie pripísalo sledovanosť 14,6 percenta a podiel na trhu 35,3 percenta a Televízne noviny dosiahli sledovanosť 13,5 percenta a podiel 33,1 percenta. Celkovo si ich pozrelo 772-tisíc a 741-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Rovnako aj v nedeľu 29. marca obsadili najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti v oboch hlavných cieľových skupinách Počasie a Televízne noviny. Tento deň s ratingom 14,0 respektíve 13.5 percenta a trhovým podielom okolo 31 percent v cieľovej skupine divákov 12-54 rokov. V širšom publiku to znamenalo 758-tisíc, respektíve 731-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Predposledný kastingový zostrih SuperStar si v nedeľu večer pozrelo až 521-tisíc divákov, čo je v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ druhý najlepší výkon od štartu aktuálneho ročníka. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala nedeľňajšia epizóda sledovanosť 11,1 percenta a trhový podiel 24,4 percenta.
Seriál RTVS Hniezdo si pozrelo 576-tisíc divákov starších než 12 rokov, čo je druhý najlepší výsledok od začiatku seriálu. Rekord si seriál pripísal predchádzajúci týždeň, kedy bolo pri obrazovkách až 584-tisíc divákov.
Najsledovanejšou politickou diskusiou uplynulého týždňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala nedeľňajšia relácia Na telo. Pripísala si sledovanosť 7,4 percenta a trhový podiel 26,6 percenta. Pozrelo si ju 491-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Reláciu O 5 minút 12 sledovalo na Jednotke 409-tisíc divákov.