TV Markíza
StoryEditor

Obyčajná tvár sa stala najsledovanejším filmom tohto roka

30.03.2020, 14:45
Autor:
redred
Celkovo najsledovanejšími programami víkendu boli opäť večerné spravodajské relácie.

Televízna premiéra rodinného filmu Obyčajná tvár, ktorú odvysielala v sobotu 28. marca televízia Markíza, sa stala v obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov doposiaľ najsledovanejším filmom a zároveň aj divácky najúspešnejším nespravodajským programom od začiatku tohto roka, a to v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Informoval o tom Lukáš Kočišek, PR manažér televízie Markíza.

Snímka dosiahla v tejto cieľovej skupine nadpriemernú sledovanosť 13,4 percenta a rovnako aj trhový podiel 32,5 percenta. Televízia Joj v rovnakom čase uviedla českú romantickú komédiu Leto s gentlemanom, ktorá si pripísala trhový podiel 15,3 percenta, a Jednotka RTVS zábavnú reláciu Záhady tela, ktorá dosiahla v tejto cieľovej skupine podiel na trhu 11 percent. Obyčajnú tvár si pozrelo celkovo 575-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Spravodajstvo stále s viac ako 700-tisíc divákmi

Celkovo najsledovanejšími programami dňa sa v sobotu stali večerné spravodajské relácie Markízy, a to v oboch hlavných cieľových skupinách. V publiku 12-54 ročných divákov si Počasie pripísalo sledovanosť 14,6 percenta a podiel na trhu 35,3 percenta a Televízne noviny dosiahli sledovanosť 13,5 percenta a podiel 33,1 percenta. Celkovo si ich pozrelo 772-tisíc a 741-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Rovnako aj v nedeľu 29. marca obsadili najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti v oboch hlavných cieľových skupinách Počasie a Televízne noviny. Tento deň s ratingom 14,0 respektíve 13.5 percenta a trhovým podielom okolo 31 percent v cieľovej skupine divákov 12-54 rokov. V širšom publiku to znamenalo 758-tisíc, respektíve 731-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Predposledný kastingový zostrih SuperStar si v nedeľu večer pozrelo až 521-tisíc divákov, čo je v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ druhý najlepší výkon od štartu aktuálneho ročníka. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala nedeľňajšia epizóda sledovanosť 11,1 percenta a trhový podiel 24,4 percenta.

Seriál RTVS Hniezdo si pozrelo 576-tisíc divákov starších než 12 rokov, čo je druhý najlepší výsledok od začiatku seriálu. Rekord si seriál pripísal predchádzajúci týždeň, kedy bolo pri obrazovkách až 584-tisíc divákov.

Najsledovanejšou politickou diskusiou uplynulého týždňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala nedeľňajšia relácia Na telo. Pripísala si sledovanosť 7,4 percenta a trhový podiel 26,6 percenta. Pozrelo si ju 491-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Reláciu O 5 minút 12 sledovalo na Jednotke 409-tisíc divákov.

01 - Modified: 2020-05-11 13:21:05 - Feat.: 0 - Title: Strategický online denník: Prinášame najnovšie informácie z marketingu a médií v čase pandémie 02 - Modified: 2020-03-31 14:23:41 - Feat.: 0 - Title: Veľká noc v televíziách: Premiéry kinohitov a animovaných rozprávok 03 - Modified: 2020-04-02 08:39:57 - Feat.: 0 - Title: Život v televízii sa ani počas tejto mimoriadnej situácie nezastavil, hovorí šéf televízie Joj 04 - Modified: 2020-04-02 08:37:25 - Feat.: 0 - Title: Máme pripravených viacero krízových scenárov, hovorí šéf Markízy
01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 16:14