Lifestylový magazín Evita z portfólia vydavateľstva Mafra Slovakia, sa po úspechu z februára 2020 stal opäť najpredávanejším ženským magazínom. Tentokrát za mesiac marec. Vyplýva to z najnovších údajov nákladov a predajov tlače ABC.
V marci Evita dosiahla celkový predaj vo výške 19 260 výtlačkov, čím výrazne prevýšila svoju priamu konkurenciu takmer o 20 až 37 percent. Zatiaľ čo magazín Emma dosiahol predaj na úrovni 15 492 kusov, mesačníka Eva sa predalo 12 221 kusov. Oba magazíny patria do portfólia mediálneho domu News and Media Hodling.
„Sme radi, že čitateľky Evity si potrpia na kvalitný obsah. Veríme, že skutočné príbehy žien budú namiesto pribalených darčekov ťahákom časopisu aj v budúcnosti,“ povedal riaditeľ marketingu a PR vydavateľstva Mafra Slovakia Ivan Netík.
Magazín Evita prvýkrát vyšiel v roku 2015 a obsahovo je zameraný na skutočné príbehy skutočných žien. Tento rok oslavuje magazín päť rokov od svojho vzniku.
Vydavateľstvo MAFRA Slovakia je po akvizícii niekdajšieho vydavateľstva Bauer Media druhým najväčším vydavateľským domom v počte vydávaných titulov. Okrem denníka Hospodárske noviny vydáva viac ako 50 odborných a lifestylových titulov, prevádzkuje online portály www.hnonline.sk, www.svetevity.sk a ďalšie ekonomické a finančné portály. Okrem toho organizuje odborné konferencie a podujatia.
Do portfólia vydavateľstva patria aj Stratégie.