Výnimočný formát, ktorý ponúka extrémne obéznym Slovákom druhú šancu na život, priťahuje k obrazovkám televízie Markíza čoraz viac divákov. Šiesta premiérová epizóda reality šou Extrémne premeny Slovensko bola v stredu 7. októbra v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Príbeh nechtovej dizajnérky Jarmily, ktorá pod vedením trénera Maroša Molnára schudla 76 kíl, pritiahol k obrazovkám 445-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je zatiaľ rekordný výsledok v rámci tejto tretej sezóny. Medzitýždenne si šou polepšila o ďalších 37-tisíc divákov.
V obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov dosiahla šou rovnako rekordnú sledovanosť 8,9 percenta a rovnako aj najvyšší trhový podiel 27,4 percenta. Konkurenčný program na JOJ si pripísal so seriálom Prázdniny podiel 15,5 percenta a Delukse 11 percent. Jednotka RTVS odvysielala film Vraždy v Lotrinsku s dosiahnutým podielom na trhu 8,9 percenta.
Nasledujúca reality šou Farma si pripísala tiež najvyšší trhový podiel v aktuálnej sérii, rovných 32 percent. V podvečernom vysielaní už tradične zvíťazili Oteckovia. Zaznamenali podiel na trhu 29,8 percenta, konkurenčná Moja mama varí lepšie ako tvoja si na TV Joj pripísala 10,1 percenta.
Najsledovanejšie Počasie
Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala vysokú sledovanosť 9,6 percenta a trhový podiel 30 percent. Pri obrazovkách Markízy bolo 582-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Divácky najúspešnejším programom z ponuky menších staníc sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal turecký seriál Cennet na obrazovkách televízie Doma, ktorý v pondelok dospeje do svojho veľkého finále. Sledovalo ho 205-tisíc divákov, v cieľovej skupine 12-54 to znamenalo rating 2,1 percenta a trhový podiel 6 percent.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) dosiahla celodenne doposiaľ absolútne najvyšší tohtoročný trhový podiel 33 percent v obchodnej cieľovej skupine 12-54. Informoval o tom Lukáš Kočišek, PR manažér televízie Markíza.