Lifestylový magazín Evita z portfólia vydavateľstva Mafra Slovakia je opäť najpredávanejším ženským magazínom. Podarilo sa mu to už piatykrát v tomto roku. Vyplýva to z najnovších údajov nákladov a predajov tlače ABC.
Najlepšie sa spomedzi ženských titulov predávalo aj augustové číslo Evity. Svoju priamu konkurenciu prevýšilo o 23, resp. 28 percent. Konkurenčná EVA predala v tom istom mesiaci 17 268 kusov a EMMA 16 087 kusov. Oba tituly sú z mediálneho domu News and Media Holding.
Mesačník Evita sa v tomto roku stal jednotkou v mesiacoch február, kedy predal 18 774 výtlačkov, v marci s predajom 19 260 kusov a taktiež v apríli a júli, kedy predal 19 108 a 19 881 výtlačkov. Predaj 22 522 výtlačkov augustového vydania je zatiaľ najvyšším v tomto roku.
„Veľmi sa tešíme z dôvery, ktorú nám naše čitateľky prejavujú. O to viac, že v tomto roku je Evita trhovou jednotkou pravidelne. Je zrejmé, že obsah časopisu je to, čo naše čitateľky baví, a preto sa k nemu rady vracajú. V Evite sa nelistuje, Evita sa číta,“ povedala šéfredaktorka Evita Twardzik.
Magazín Evita vyšiel prvýkrát v roku 2015 a obsahovo je zameraný na skutočné príbehy skutočných žien. Tento rok oslavuje magazín päť rokov od svojho vzniku.
Vydavateľstvo MAFRA Slovakia je po akvizícii niekdajšieho vydavateľstva Bauer Media druhým najväčším vydavateľským domom v počte vydávaných titulov. Okrem denníka Hospodárske noviny vydáva viac ako 50 odborných a lifestylových titulov, prevádzkuje online portály www.hnonline.sk, www.svetevity.sk a ďalšie ekonomické a finančné portály. Do portfólia vydavateľstva patria aj Stratégie.