Najsledovanejším nespravodajským programom dňa boli vo štvrtok 18. februára Oteckovia, večer sa darilo RTVS so Zlatými časmi a špeciálom o pristátí americkej sondy na Marse, ktorý priniesol Dvojke najvyššiu sledovanosť mimo športových prenosov od decembra 2019.
Celkovo najsledovanejším programami štvrtka, a to v oboch hlavných cieľových skupinách, boli večerné spravodajské relácie Markízy. Televízne noviny si pripísali sledovanosť 11,1 percenta a podiel na trhu 29,3 percenta v obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov. Dvojkou dňa bolo Počasie s mierne nižšími číslami. V celkovom počte divákov vo veku nad 12 rokov to znamenalo 626-tisíc divákov pre Televízne noviny a 611-tisíc pre Počasie. Obidve relácie boli jedinými programami dňa, ktoré mali viac ako 600-tisíc divákov.
Tretia priečka v štvrtkovom rebríčku sledovanosti a pozícia najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa patrí Oteckom s ratingom 8,6 percenta a podielom na trhu tesne pod 27 percentami v cieľovej skupine 12-54. Pozrelo si ich 437-tisíc divákov nad 12 rokov. Televízii Joj stúpla sledovanosť relácie Bez servítky, ktorú si pozrelo 304-tisíc divákov a pripísala si podiel na trhu 15,4 percenta v 12-54.
Štvrtá priečka v rebríčku patrí predposlednej časti seriálu Najhorší týždeň môjho života, ktorý dosiahol sledovanosť 8,1 percenta a podiel na trhu 20,5 percenta, čo znamenalo mierny medzitýždenný nárast. V celkovom počte to znamenalo 396-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je o 19-tisíc viac ako týždeň predtým. Markíza tento týždeň oznámila, že pripravuje druhú sériu, plánuje ju nakrútiť ešte v priebehu tohto roka.
Konkurenčný seriál Nový život televízie Joj si v cieľovej skupine 12-54 pripísal podiel na trhu 10,5 percenta, pozrelo si ho 252-tisíc divákov nad 12 rokov. Zlaté časy na Jednotke mali pri rovnakom podiele na trhu o 65-tisíc divákov viac, pozrelo si ich 317-tisíc divákov.
Dvojka priniesla večer špeciál vedeckej talkshow Experiment: Naživo na Mars, v ktorej divákom sprostredkovala pristávanie americkej sondy na červenej planéte. Relácia dosiahla nadštandardný podiel na trhu 11,4 percenta v cieľovej skupine 12-54. Pozrelo si ju 258-tisíc divákov nad 12 rokov, ďalších 25-tisíc divákov ju sledovalo online na webe a facebooku. Ide o najvyššie hodnoty od roku 2018, kedy bol Experiment prvýkrát zaradený do vysielania verejnoprávnej televízie. Mimo športových prenosov ide o najvyššiu sledovanosť programu Dvojky od decembra 2019.
Vysokú sledovanosť mal na Dvojke aj poobedňajší športový prenos zjazdového lyžovania Majstrovstiev sveta 2021, ktoré sledovalo 301-tisíc divákov.