Minulý týždeň bol pre slovenské televízie relatívne stabilný. Komerčné stanice sa hýbali v rozmedzí 0,2-0,3 bodu, výraznejšie rástla RTVS vo svojej cieľovke 12+.
V 12-54 bola trhovou jednotkou Markíza. Jej Televízne noviny obsadili prvých päť miest rebríčka najsledovanejších relácií týždňa. Na Markíze išla aj najúspešnejšia akvizícia, nedeľný film so Zoe Saldana Colombiana, ktorý napriek reprízovému runu pozeralo 358 tisíc mladých divákov (rating 11,0 %, share 27,3 %).
Búrlivé víno malo minulý týždeň podiely od 27,3 do 29,5 %, podvečerný seriál Chlapi neplačú od 25,5 do 28,3 %. Farma tentokrát získala podiely od 27,2 do 32,2 % so strihovými epizódami, kým v piatok v hlavnom večernom čase s Duelom získala 29,9 % (343 tisíc divákov, rating 10,5 %).
Na Markíze štartovali aj dve novinky: pondelkový Kredenc (190 tisíc divákov v 12-54, rating 5,8 %, share 31,7 %, detailné výsledky tu) a sobotná Chart Show (330 tisíc divákov v 12-54, rating 10,1 %, share 28,8 %, detailné výsledky tu).
Markíza dosiahla celodenný podiel 25,1 % a prime-timový 28,6 %, Doma 4,6/3,9 %, Dajto 3,8/3,6 % a skupina CME dokopy 33,5/36,1 %. V porovnaní s predchádzaujúcim týždňom klesla celodenne o 0,6 bodu a v prime-time o 0,2.
Top 5 najsledovanejších relácií TV Markíza v minulom týždni (12-54)
Miesto | Titul | Dátum | Počet divákov | Rating | Share |
1. | Televízne noviny | Utorok 04.11.2014 , 19:00 | 423 tisíc | 13,0 % | 39,3 % |
2. | Televízne noviny | Pondelok 03.11.2014 , 19:00 | 418 tisíc | 12,8 % | 40,4 % |
3. | Televízne noviny | Streda 05.11.2014 , 19:00 | 416 tisíc | 12,8 % | 38,2 % |
4. | Televízne noviny | Nedeľa 09.11.2014 , 19:00 | 389 tisíc | 12,0 % | 32,4 % |
5. | Televízne noviny | Štvrtok 06.11.2014 , 19:00 | 384 tisíc | 11,8 % | 36,3 % |
Top 5 najsledovanejších relácií TV Markíza v minulom týždni (12-54)
Miesto | Titul | Dátum | Počet divákov | Rating | Share |
1. | Feriha | Streda 05.11.2014 , 21:29 | 96 tisíc | 3,0 % | 9,6 % |
2. | Feriha | Utorok 04.11.2014 , 21:28 | 87 tisíc | 2,7 % | 8,8 % |
3. | Feriha | Streda 05.11.2014 , 22:39 | 86 tisíc | 2,6 % | 14,6 % |
4. | Feriha | Pondelok 03.11.2014 , 21:27 | 85 tisíc | 2,6 % | 8,9 % |
5. | Feriha | Utorok 04.11.2014 , 22:47 | 80 tisíc | 2,5 % | 16,1 % |
Top 5 najsledovanejších relácií TV Markíza v minulom týždni (12-54)
Miesto | Titul | Dátum | Počet divákov | Rating | Share |
1. | Formula 1: Veľká cena Brazílie | Nedeľa 09.11.2014 , 16:54 | 91 tisíc | 2,8 % | 9,3 % |
2. | Pomsta Jackieho Chana | Štvrtok 06.11.2014 , 20:18 | 84 tisíc | 2,6 % | 7,9 % |
3. | Dva a pol chlapa X. | Streda 05.11.2014 , 19:48 | 65 tisíc | 2,0 % | 5,7 % |
4. | Castle Run - Dokument o slovenských hradoch | Sobota 08.11.2014 , 20:12 | 63 tisíc | 1,9 % | 5,5 % |
5. | Tom a Jerry | Nedeľa 09.11.2014 , 20:08 | 59 tisíc | 1,8 % | 4,5 % |
Ak vás zaujímajú aj miesta 6. až 10. pre stanice skupiny Markíza, rozšírený rebríček nájdete v Google+ profile Stratégií.
Skupina Joj minulý týždeň s troma kanálmi okrem Senzi dosiahla celodenný share 23,5 % a v prime-time 27,2 %. Celodenne narástla o 0,4 bodu, v hlavnom vysielacom čase klesla o 0,5. Hlavný kanál Joj mal 17,0/20,8 %, Plus sa stala jednotkou medzi menšími stanicami so 4,8 % celodenne aj prime-timovo. Wau dosiahla 1,8/1,6 %.
Najúspešnejším programom minulého týždňa na Joj bol nedeľný Šport (365 tisíc divákov v 12-54, rating 11,2 %, share 28,2 %). Ťažiskový program nedele V siedmom nebi mal 349 tisíc mladých divákov (rating 10,7 %, share 27,5 %). Z jojkárských akvizícií sa najlepšie darilo sobotnej premiére Hry o život: Skúška ohňom (The Hunger Games: Catching Fire, 281 tisíc divákov v 12-54, rating 8,6 %, share 25,2 %).
Na Plus v piatok neskoro večer odštartovala nahá exotická zoznamka Adam hľadá Evu (Dating Naked, 67 tisíc divákov v 12-54, rating 2,1 %, share 7,7 %).
Top 5 najsledovanejších relácií TV Markíza v minulom týždni (12-54)
Miesto | Titul | Dátum | Počet divákov | Rating | Share |
1. | Šport | Nedeľa 9. 11. 2014 , 20:06 | 365 tisíc | 11.2 % | 28.2 % |
2. | Veľké Noviny TV Joj | Nedeľa 9. 11. 2014 , 19:30 | 363 tisíc | 11.2 % | 29.3 % |
3. | Najlepšie Počasie | Nedeľa 9. 11. 2014 , 20:25 | 354 tisíc | 10.9 % | 25.9 % |
4. | V siedmom nebi | Nedeľa 9. 11. 2014 , 20:31 | 349 tisíc | 10.7 % | 27.5 % |
5. | Šport | Utorok 4. 11. 2014 , 20:13 | 309 tisíc | 9.5 % | 25.8 % |
Top 5 najsledovanejších relácií TV Markíza v minulom týždni (12-54)
Miesto | Titul | Dátum | Počet divákov | Rating | Share |
1. | Útek na Horu čarodejníc HD | Nedeľa 9. 11. 2014 , 20:14 | 113 tisíc | 3.5 % | 8.3 % |
2. | Profesionáli | Streda 5. 11. 2014 , 19:48 | 101 tisíc | 3.1 % | 8.6 % |
3. | Profesionáli | Pondelok 3. 11. 2014 , 19:46 | 89 tisíc | 2.7 % | 7.7 % |
4. | Profesionáli | Utorok 4. 11. 2014 , 19:45 | 83 tisíc | 2.6 % | 7.0 % |
5. | Profesionáli | Štvrtok 6. 11. 2014 , 19:47 | 79 tisíc | 2.4 % | 6.8 % |
Top 5 najsledovanejších relácií TV Markíza v minulom týždni (12-54)
Miesto | Titul | Dátum | Počet divákov | Rating | Share |
1. | Šéf v utajení | Pondelok 3. 11. 2014 , 20:40 | 35 tisíc | 1.1 % | 3.0 % |
2. | Šéf v utajení | Streda 5. 11. 2014 , 20:39 | 33 tisíc | 1.0 % | 2.7 % |
3. | Najkrajšie bývanie - Kúpiť a predať | Streda 5. 11. 2014 , 19:50 | 31 tisíc | 0.9 % | 2.6 % |
4. | Šéf v utajení | Utorok 4. 11. 2014 , 20:40 | 29 tisíc | 0.9 % | 2.3 % |
5. | Najkrajšie bývanie - Kúpiť a predať | Piatok 7. 11. 2014 , 19:50 | 25 tisíc | 0.8 % | 2.3 % |
Verejnoprávna RTVS si v cieľovke 12+ medzitýždenne polepšila o 0,9 bodu celodenne na 11,5 %. V hlavnom vysielacom čase získala 0,8 bodu na 12,7 %. Jednotka mala 9,3/11,0 % a jej top programom sa stalo piatkové Milujem Slovensko (415 tisíc divákov v 12+, rating 8,9 %, share 20,7 %). Dvojka dosiahla 2,2/1,7 %, k nárastu prispel hlavne šport - večer Európska liga, mimo prime-timu hokejový Nemecký pohár.
Top 5 najsledovanejších relácií Jednotky v minulom týždni (12+)
Miesto | Titul | Dátum | Počet divákov | Rating | Share |
1. | Milujem Slovensko | Piatok 7.11.2014 , 20:52 | 415 tisíc | 8.9 % | 20.7 % |
2. | Pošta pre teba | Sobota 8.11.2014 , 20:20 | 356 tisíc | 7.6 % | 16.6 % |
3. | Nikto nie je dokonalý | Utorok 4.11.2014 , 20:21 | 332 tisíc | 7.1 % | 15.2 % |
4. | Správy RTVS | Nedeľa 9.11.2014 , 18:59 | 314 tisíc | 6.7 % | 14.6 % |
5. | Hurá do záhrady | Nedeľa 9.11.2014 , 17:42 | 311 tisíc | 6.7 % | 17.9 % |
Top 5 najsledovanejších relácií Jednotky v minulom týždni (12+)
Miesto | Titul | Dátum | Počet divákov | Rating | Share |
1. | Hokej - Nemecký pohár | Sobota 8.11.2014 , 17:49 | 198 tisíc | 4.2 % | 12.6 % |
2. | Futbal - Európska liga | Štvrtok 6.11.2014 , 21:00 | 184 tisíc | 3.9 % | 8.5 % |
3. | Hokej - Nemecký pohár | Sobota 8.11.2014 , 17:02 | 178 tisíc | 3.8 % | 12.8 % |
4. | Hokej - Nemecký pohár | Piatok 7.11.2014 , 18:03 | 169 tisíc | 3.6 % | 10.9 % |
5. | Futbal - Európska liga - štúdio | Štvrtok 6.11.2014 , 21:51 | 162 tisíc | 3.5 % | 8.7 % |
Ak vás zaujímajú aj miesta 6. až 10. pre stanice skupiny RTVS, rozšírený rebríček nájdete v Google+ profile Stratégií.
Trhové podiely v 12-54 a medzitýždenný posun (45. týždeň, celodenne)
Markíza | 25,1 % | - 0,2 |
Joj | 17,0 % | + 0,2 |
Plus | 4,8 % | + 0,3 |
Doma | 4,6 % | - 0,2 |
Dajto | 3,8 % | - 0,3 |
Wau | 1,8 % | 0 |
Senzi | N/A | N/A |
Trhové podiely v 12+ a medzitýždenný posun (45. týždeň, celodenne)
Jednotka | 9,3 % | + 0,4 |
Dvojka | 2,2 % | + 0,5 |
Čo ovplyvní sledovanosť v aktuálnom 46. týždni:
- programové zmeny na Joj od 13. do 18. hodiny (TV šanca dostane lepší čas a pôjde o 15:25, Noviny o 17:00 budú kratšie, Top Star dostane lepší čas a pôjde o 17:30)
- Markíza v sobotu bez Chart Show
- Jednotka v stredu bez Ligy majstrov
- na Dajto v sobotu od 21. hodiny box - Vladimír Kličko verzus Kubrat Pulev
- na Jednotke v sobotu namiesto Pošty pre teba futbalová Kvalifikácia ME 2016 Macedónsko - Slovensko
- Jednotka v nedeľu večer so špeciálnym programom k výročiu Nežnej revolúcie
Viac informácií o sledovanosti:
- správa Stratégií: Markíza si prvýkrát vyskúšala Chart Show. S takýmito výsledkami
- správa Stratégií: Ďalší seriál prichádza na Slovensko. V Amerike nezažiaril
- správa Stratégií: Markíza priniesla Kredenc. Pozrite si výsledky sledovanosti a celú epizódu
- tlačová správa Joj k víkendu: Joj Group bola v nedeľu opäť jednotkou pre ženy
- tlačová správa Markízy k pondelku: Úspešný Kredenc, Televízne noviny s takmer 850-tisíc divákmi
zdroj dát: PMT/TNS SK
Poznámka: rebríček kanálov Markízy a Joj obsahuje všetky najsledovanejšie relácie - aj tie, čo sa opakujú. Top 5 staníc skupiny RTVS obsahuje v prípade opakujúcich sa relácií len výsledok tej najsledovanejšej.
Zdroj: Ivan Krasko