Na bankovom trhu v posledných týždňoch dochádza k viacerým zmenám na vedúcich pozíciách marketingu. Podľa zistenia a dôveryhodných zdrojov Stratégií má nového šéfa marketingu i Sberbank Slovensko. Stal sa ním Peter Stopiak. Doteraz pôsobil v banke ako manažér pre externú komunikáciu. Oddnes bude mať nastarosti marketing a komunikáciu. Vystriedal tak Martinu Hrivnákovú.
Peter Stopiak je v tíme Marketingu a komunikácie Sberbank Slovensko od februára minulého roka. Ako manažér pre externú komunikáciu sa podieľal na kompletnom rebrandingu banky z Volksbank na Sberbank Slovensko, nastavení pozicioningu značky a rozbehol produktovú komunikáciu. Pred Sberbank Slovensko pôsobil v O2, VÚB banke a Asset Managemente Slovenskej sporiteľne. Celkovo má v oblasti marketingu 13 ročné skúsenosti.
Hrivnáková, ktorú Stopiak nahradil, pôsobila okrem PR agentúry Dynamic, TV Markízy a Telefonicy i vo VÚB banke, kde sa podľa našich informácií od polovice augusta vracia a stáva sa vedúca marketingu. Vystriedať by tak mala Mareka Mikleho, ktorý z pozície marketingového riaditeľa prešiel na rovnakú pozíciu do Poštovej banky. Zástupcovia VÚB banky nového riaditeľa marketingu potvrdia až po jeho oficiálnom nástupe.
Prečítajte si tiež:
Sberbank Slovensko prešla minulý rok aj zmenami reklamných agentúr. Vo februári 2013 banka rebrandingovala a na rebrandingovú kampaň si vybrala agentúru Mayer McCann Erickson. Tá krátko na to vstúpila do tendra Poštovej banky, ktorý vyhrala. O komunikáciu Sberbank Slovensko sa teda začala starať agentúra THIS IS LOCCO.
Zdroj: Erika Brindzová