Búrlivé vino išlo včera poslednýkrát v tomto roku. Jesennú sezónu uzavrelo s 817-tisícovou sledovanosťou (12+), z toho 387 tisíc vo veku 12-54 rokov. V reklamne dôležitej cieľovej skupine mal markizácky seriál včera podiel 31,0 %.
Stratégie prinášajú kompletné výsledky Búrlivého vína za celú jeseň.
Kľúčový seriál Markízy dosahoval na jeseň priemerne 355-tisícovú sledovanosť v 12-54 (rating 10,9 %), vďaka čomu naďalej ostáva najsledovanejším seriálom na Slovensku. S podielom 29,7 % býval lídrom vo svojom slote a vylepšoval staničné výkony - share Markízy od polovice augusta, kedy Búrlivé víno štartovalo, doteraz je 25,4 %.
Seriál naďalej oslovuje najmä ženy: v cieľovej skupine 12-54 majú až 62-percentné zastúpenie. Z regiónov dominuje prešovský.
Búrlivé víno na jeseň 2014
Priemerný počet divákov 12+: 747 tisíc (rating 16,0 %)
Priemerný počet divákov 12-54: 355 tisíc (rating 10,9 %)
Priemerný share 12-54: 29,7 %
Najviac divákov 12-54: epizóda vysielaná v pondelok 8. decembra 2014 (393 tisíc, rating 12,1 %, share 31,2 %)
Najvyšší share 12-54: prvá epizóda sezóny vysielaná v pondelok 18. augusta 2014 (356 tisíc, rating 10,9 %, share 33,4 %) - detailné výsledky tu
Detailné dáta: priemer Búrlivého vína od augusta do decembra 2014
Parameter | Počet divákov | Rating | Share |
Deti 4 - 11 | 20 tisíc | 4.7 % | 23.5 % |
12+ | 747 tisíc | 16 % | 34.9 % |
12 - 54 | 355 tisíc | 10.9 % | 29.7 % |
12 - 34 | 141 tisíc | 8.2 % | 31.2 % |
35 - 54 | 213 tisíc | 13.9 % | 28.8 % |
55+ | 393 tisíc | 27.8 % | 41.6 % |
Ženy 12 - 54 | 221 tisíc | 13.7 % | 34.2 % |
Ženy 12 - 24 | 29 tisíc | 6.7 % | 33.7 % |
Ženy 25 - 34 | 56 tisíc | 13.3 % | 34.6 % |
Ženy 35 - 44 | 64 tisíc | 16.2 % | 34 % |
Ženy 45 - 54 | 72 tisíc | 19.7 % | 34.3 % |
Muži 12 - 54 | 134 tisíc | 8.2 % | 24.3 % |
Muži 12 - 24 | 24 tisíc | 5.7 % | 29.2 % |
Muži 25 - 34 | 32 tisíc | 7.3 % | 26.2 % |
Muži 35 - 44 | 41 tisíc | 10.1 % | 24 % |
Muži 45 - 54 | 36 tisíc | 9.9 % | 21 % |
Prešovský región 12-54 | 65 tisíc | 12.2 % | 35.9 % |
Nitriansky región 12-54 | 62 tisíc | 14.4 % | 34.6 % |
Banskobystrický región 12-54 | 53 tisíc | 13.3 % | 33.2 % |
Žilinský región 12-54 | 50 tisíc | 10.2 % | 29.9 % |
Košický región 12-54 | 37 tisíc | 7.9 % | 21 % |
Trenčiansky región 12-54 | 34 tisíc | 10.1 % | 27.7 % |
Bratislavský región 12-54 | 29 tisíc | 10.8 % | 31.7 % |
Trnavský región 12-54 | 25 tisíc | 7.3 % | 21.1 % |
Vývoj trhový podielov jesennej sezóny v 12-54
V porovnaní s predošlou sériou zaznamenalo Búrlivé víno mierny pokles, oproti jari stratilo 0,4 ratingového bodu a 1,7 sharového:
Posledné tri série Búrlivého vína
Sezóna | Počet divákov | Rating | Share |
jeseň 2013 | 386 tisíc | 11.7 % | 32.7 % |
jar 2014 | 371 tisíc | 11.3 % | 31.4 % |
jeseň 2014 | 355 tisíc | 10.9 % | 29.7 % |
Kompletné výsledky Búrlivého vína v prechádzajúcich sezónach nájdete tu.
zdroj dát: PMT/TNS SK
Aké sú úspechy a sklamania televíznej jesene. Stratégie sa pozreli na to, ako sa darí večerným programom slovenských televízií. Výsledky kľúčových prime-timových programov Markízy, Joj a Jednotky a vývoj ich trhohých podielov nájdete v Stratégiách 11/2014, ktoré sú práve v predaji.
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: Ivan Krasko