Televízia Markíza po letnej prestávke vrátila do vysielania Búrlivé víno. Seriál si včera pozrelo 356 tisíc divákov v reklamne dôležitej cieľovej skupine 12-54. Jeho trhový podiel bol 33,4 %.
Seriál mal tradične viac ženských diváčok, v 12-54 mali až 62-percentné zastúpenie oproti 38 percentám mužov.
U reklamne dôležitých divákov sa Búrlivé víno stalo najsledovanejším programom dňa.
Seriál mal výhodu skorého štartu - hlavný rival Panelák sa vráti na Joj až na budúci týždeň. Joj teda vysielala akvizíciu, konkrétne seriál Kuriér (Transporter: The Series), zaradený programovou zmenou namiesto pôvodne plánovanej Rodinky úžasných (No Ordinary Family). Kuriér mal približne polovičné podiely Búrlivého vína. Divákov, najmä mužských, uberala aj stanica Dajto s akčným filmom Tajný agent (Fire Down Below) so Stevenom Segalom, ktorý získal na jej pomery nadpriemerných 8,0 % v 12-54.
Búrlivé víno s prvou jesennou časťou kopírovalo výkony, aké dosahovalo na jar 2014. Od januára do júna malo priemernú sledovanosť 371 tisíc a podiel 31,4 % v 12-54. Pozrite si kompletnú analýzu sledovanosti Búrlivého vína.
Búrlivé víno v pondelok 18. augusta 2014
(Markíza, 20:30 až 21:35)
Parameter | Počet divákov | Rating | Share |
12+ | 720 tisíc | 15,4 % | 37,3 % |
12-54 | 356 tisíc | 10,9 % | 33,4 % |
12-34 | 138 tisíc | 8,0 % | 33,8 % |
35-54 | 218 tisíc | 14,2 % | 33,1 % |
muži 12-54 | 135 tisíc | 8,3 % | 28,9 % |
ženy 12-54 | 221 tisíc | 13,6 % | 36,8 % |
zdroj dát: PMT/TNS SK
http://youtu.be/8xaaGXlSKcU
Zdroj: Ivan Krasko