Petra Polnišová a Peter Sklár v seriáli Horná Dolná. Foto: TV MarkízaTV Markíza
StoryEditor

Horná Dolná sa stáva ešte väčším hitom, vysoko boli aj Babovřesky (sledovanosť)

13.01.2015, 12:14
Nový seriál Markízy Horná Dolná včera pozeral skoro každý piaty Slovák. Prinášame podrobné výsledky.

Horná Dolná mala už minulý týždeň s prvou epizódou vysoké čísla a teraz s druhou, keď ju Markíza presunula do skoršieho, konkurenčne náročného času, ešte viac narástla. Pozeral ju skoro každý piaty Slovák, a to v 12+ aj v mladej cieľovke 12-54.

Horná Dolná včera dosiahla 889-tisícovú sledovanosť (12+) a vysoký podiel mladých: viac než dve tretiny divákov mali do 54 rokov. Presnejšie v tejto cieľovke ich bolo 627 tisíc. Trhový podiel dosiahol 49,1 % v 12-54.

To sú čísla, na aké boli televízie zvyknuté pred rokmi a dnes už také výkony u mladých divákov nedosahujú takmer s ničím okrem eventov a športu (pozrite si rebríček top 100 za minulý rok). Búrlivé víno, ktoré v tomto slote chodí ostatné dni, malo na jeseň priemer 31,0 % a maximimum 33,4 % (detailné výsledky) a top program Jojky V siedmom nebi ani s najúspešnejšou časťou s Marikou Gombitovou nezdolal štyridsiatku.

 

Trhovou dvojkou boli včera Divoké kone televízie Joj s podielom 18,8 % v 12-54. Je to síce menej než zvyčajne, ale pre Joj stále staničný nadpriemer.

 

Horná Dolná má najsilnejšiu divácku základňu v prešovskom regióne. Seriál sa odohráva na vidieku, no jeho divák nie je iba vidiecky. Diváci sú relatívne rozložení medzi menšími obcami a mestami; najvyššie ratingy má v mestách od 20 do 50-tisíc obyvateľov. Prinášame podrobné výsledky:

Sledovanosť seriálu Horná Dolná - pondelok 12. januára 2015, 20:29-21:19, Markíza

ParameterPočet divákovRatingShare
4-11 51 tisíc 12.1 % 56.1 %
12+ 889 tisíc 19,0 % 39,5 %
12-54 627 tisíc 19,3 % 49,1 %
12-34 254 tisíc 14,7 % 51,9 %
35-54 373 tisíc 24,3 % 47,3 %
       
Ženy 12-54 319 tisíc 19,8 % 47,7 %
Muži 12-54 308 tisíc 18,8 % 50,6 %
       
Ženy 12 - 24 69 tisíc 15.9 % 63.2 %
Ženy 25 - 34 63 tisíc 15.1 % 40.7 %
Ženy 35 - 44 97 tisíc 24.5 % 49 %
Ženy 45 - 54 90 tisíc 24.7 % 43.5 %
       
Muži 12 - 24 57 tisíc 13.2 % 60.3 %
Muži 25 - 34 65 tisíc 14.8 % 49.6 %
Muži 35 - 44 86 tisíc 20.8 % 47.1 %
Muži 45 - 54 100 tisíc 27.7 % 49.9 %
       
Prešovský región 12-54 128 tisíc 24.8 % 63.5 %
Nitriansky región 12-54 85 tisíc 19.8 % 46.5 %
Banskobystrický región 12-54 82 tisíc 21 % 48.4 %
Žilinský región 12-54 81 tisíc 16.2 % 42.2 %
Košický región 12-54 81 tisíc 17.2 % 44.5 %
Trenčiansky región 12-54 65 tisíc 19 % 50.4 %
Trnavský región 12-54 59 tisíc 17.3 % 46.3 %
Bratislavský región 12-54 48 tisíc 17.3 % 49.1 %
       
Veľkosť bydliska 0 - 499 obyvateľov (12-54) 39 tisíc 20.4 % 54.1 %
Veľkosť bydliska 500 - 1 999 obyvateľov (12-54) 174 tisíc 19.1 % 47.3 %
Veľkosť bydliska 2 000 - 4 999 obyvateľov (12-54) 112 tisíc 20.8 % 54.9 %
Veľkosť bydliska 5 000 - 19 999 obyvateľov (12-54) 88 tisíc 17.5 % 41.7 %
Veľkosť bydliska 20 000 - 49 999 obyvateľov (12-54) 101 tisíc 21.1 % 50.1 %
Veľkosť bydliska 50 000 - 99 999 obyvateľov (12-54) 57 tisíc 20.3 % 55 %
Veľkosť bydliska 100 000 a viac obyvateľov (12-54) 56 tisíc 15.9 % 47.8 %

 

Diváci podobne dobre ako na Hornú Dolnú reagovali aj na nasledujúci program Markízy, premiérovú českú komédiu Babovřesky. Tú od 21. hodiny pozeralo celkovo 680 tisíc divákov v 12+ (share 46,2 %), z toho 466 tisíc v 12-54. Trhový podiel u mladých bol až 52,4-percentný.

Sledovanosť filmu Babovřesky - pondelok 12. januára 2015, 21:19-24:00, Markíza

ParameterPočet divákovRatingShare
12+ 680 tisíc 14,6 %46,2 %
12-54 466 tisíc 14,3 % 52,4 %
12-34 177 tisíc10,3 % 53,9 %
35-54 289 tisíc 18,9 % 51,5 %
muži 12-54 222 tisíc 13,5 % 49,3 %
ženy 12-54 244 tisíc 15,1 % 55,6 %

 

zdroj dát: PMT/TNS SK

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 14:10