StoryEditor

Novinka z Joj: Divoké kone skončia. A čo hovorí televízia na Farmára?

21.09.2015, 08:00
Autor:
HNHN
Televízia Joj prechádza na nový prime-time. Stratégie sa jej opýtali na Divoké kone a šou Farmár hľadá ženu.

Televízia Joj mení svoj prime-time. Kým ešte na začiatku sezóny sa vysielali Divoké kone denne, odteraz pôjdu iba v utorky a štvrtky s dvoma časťami za sebou.

Zmena začína platiť v týchto dňoch. Stratégie už o nej podrobne informovali tu. Teraz sme požiadali televíziu, aby sa vyjadrila k novému nastaveniu Divokých koní: "Pri tvorbe jesennej a zimnej vysielacej štruktúry sme dbali predovšetkým na žánrovú pestrosť v programovej ponuke univerzálnej TV Joj. Snažíme sa obohatiť  "monolitné" vysielanie, ktoré bolo v minulosti v pracovných dňoch postavené len na daily seriáloch (Panelák, respektíve Divoké kone - Panelák), o televízne šou (Česko Slovensko má talent), zábavné relácie (Inkognito), pôvodné komediálne seriály (Dvojičky, Evelyn a ďalšie)," uviedla stanica pre Stratégie.

Divokých koní sa týka aj ďalšia nová informácia: aktuálne vysielaná jesenná séria bude poslednou. Informuje o tom Jojka na svojom webe. "Počítame s tým, že ich ukončíme tento rok. Vždy sme deklarovali, že je to seriál s uzavretým príbehom. Skôr sa pohrávame s témou samotnou," cituje generálneho riaditeľa Joj Group Marcela Gregu z rozhovoru pre Nový Čas Víkend.

Stratégie sa opýtali Joj aj na šou Farmár hľadá ženu. Tá odštartovala na jeseň, pričom mala byť iná ako predošlé série - nie extrémna, ale romantická. No postupne sa posunula do neskoršieho času a namiesto 22. hodiny teraz štartuje bližšie k 23. hodine. "Po škandalóznych sériách uviedla Jojka Farmára, ktorý neobsahuje vulgarizmy, pravdivo mapuje život farmárov a hľadanie životného partnera je ústredným motívom relácie. Aktuálna séria je po prvýkrát v histórii TV Joj nakrútená ako daily formát určený do neskorších večerných slotov, to znamená, čísla sledovanosti sa nedajú relavantne porovnávať s predchádzajúcimi sériami," komentuje televízia. Za najsilnejšiu cieľovú skupinu označuje ženy vo veku 45-56 rokov (priemerná sledovanosť 5,6 % a share 16,7 %), vyzdvihuje aj mladšie ženy 35-44 (rating 4,1 %) a mužov 45-54 (rating 4,1 %). Ide o dáta od štartu Farmára do 16. septembra zahŕňajúce aj oneskorenú sledovanosť.

Prečítajte si tiež:

Zdroj: Ivan Krasko

23. jún 2022 21:24