Diváci sa 9. mája pri večernom sledovaní televízie zrazu ocitli vo svete ručne zakresľovaných meteo údajov z družice či dopisovaných teplôt. Agentúra STARMEDIA Co. v spolupráci s reklamnou agentúrou Wiktor Leo Burnett, kreatívnym oddelením TV Markíza a dramaturgiou relácie Počasie, kompletne pretvorili reláciu Počasie na televízii Markíza.
„Ako sa ukázalo, ešte stále mám ruku na kreslenie čiar,“ hovorí meteorológ Jozef Iľko, ktorý si grafy na mapy pre špeciálne vydanie retro relácie kreslil fixkou sám. „Nie je sa čomu čudovať, robil som to 30 rokov,“ smeje sa.
Kedysi to však nebola zábava, Iľkove texty pred odvysielaním kontrolovali. Ako sám vo videu zo zákulisia hovorí, pamätá si aj na jeden zásah. „Bolo to 30. apríla, vyškrtli mi vtedy z predpovede jednu vetu.“ „Žiadne prehánky, lebo nám nikto do prvomájového sprievodu nepríde,“ odkázal mladému Iľkovi vtedajší šéfredaktor.
Reklamná kampaň má predstaviť pivo Zlatý Bažant ´73 spôsobom, ako by bola uvádzaná v roku 1973.
„Špeciálne Retro Počasie je výborný príklad úspešnej spolupráce medzi mediálnou agentúrou, kreatívnou agentúrou, klientom a samotným médiom. Sme hrdí, že môžeme tento projekt prezentovať ako najlepší príklad kreativity a flexibility. Dokážeme byť silný kreatívny partner, ktorý dokáže realizovať unikátne projekty šité na mieru pre našich klientov,“ povedal na margo retro počasia Florian Skala, obchodný riaditeľ TV Markíza.
Pozrite si video zo zákulisia natáčania: