StoryEditor

Tradície sú na to, aby sa vylepšovali. Odkazuje Zlatý Bažant v najnovšej kampani

26.04.2022, 14:15
Autor:
redred
Pivné tradície sú v nej zobrazené cez ľúbostný príbeh dvoch hlavných hrdinov.

Slovenská pivná značka Zlatý Bažant spustila novú kampaň „Tradície sú na to, aby sa vylepšovali“. V spolupráci s agentúrou MADE BY VACULIK tak predstavuje jarnú novinku, Zlatý Bažant Špeciál Hurbanovská IPA.

Značka Zlatý Bažant priniesla na trh v úvode jari novinku – nefiltrovaný, vrchne kvasený špeciál Zlatý Bažant Hurbanovská IPA. V súvislosti s uvedením tejto novinky teraz spoločne s agentúrou MADE BY VACULIK pripravila najnovšiu kampaň „Tradície sú na to, aby sa vylepšovali“.

Najnovší TV spot hovorí o pivných tradíciách, ktoré sú zobrazené cez ľúbostný príbeh dvoch hlavných hrdinov. V centre pozornosti je však Hurbanovská IPA, novinka z portfólia Zlatý Bažant, ktorá zdôrazňuje, že je to pivo vhodné skutočne pre každého milovníka či milovníčku piva. Vďaka tomu, že ide o pivo typu IPA session, má nižší obsah alkoholu.

Zlatý Bažant

Zlatý Bažant

​„Inovácie v oblasti výroby a chuti piva sú súčasťou DNA značky Zlatý Bažant. Zlatý Bažant Špeciál Hurbanovská IPA nadväzuje na našu dlhoročnú tradíciu výroby pivných špeciálov. Slovenským spotrebiteľom ich prinášame už 15 rokov. Od roku 2007 sme priniesli široké portfólio rôznych typov pivných špeciálov – pšeničné, porter, tmavý bock, tmavé kvasinkové, medový porter, svetlý bock alebo spomínaná IPA. Motív tradícií sa stal aj ústrednou ideou najnovšieho spotu, v ktorom sme sa pozreli na doterajší – tradičný postoj k pivu, no zároveň povzbudzujeme našich spotrebiteľov, aby sa nebáli objavovať. Pretože tradície sú naozaj na to, aby sme ich udržiavali, ale aj posúvali a vylepšovali do čo najlepšej podoby,“ vysvetľuje Senior brand manažérka značky Radoslava Stratená.

Výrobu TV spotu produkčne zastrešila pražská produkcia Boogie Films a réžie sa zhostil český filmový režisér Karel Janák. Kampaň bude prebiehať v mesiacoch apríl až máj 2022 v TV, OOH, na online a na sociálnych sieťach.

VIZITKA KAMPANE:

  • Klient: Zlatý Bažant – Radoslava Stratená, Peter Tureček, Adam Košinár
  • Agentúra: MADE BY VACULIK
  • Creative director: Peter Ižo
  • Art director: Richard Lang
  • Copywriter: Marek Konečný
  • Digital: Alexandra Remo, Veronika Bohušová, Silvia Turcerová
  • Account manager: Romana Otočková
  • Strategy: Lenka Dzurendová
  • Produkcia: Boogie Films
  • Réžia: Karel Janák
  • Kamera: Jan Šťastný

01 - Modified: 2021-10-21 04:19:35 - Feat.: 0 - Title: Zlatý Bažant '73 plánuje otvoriť vlastné značkové puby 02 - Modified: 2022-03-23 12:37:03 - Feat.: 0 - Title: Zlatý Bažant ’73 končí s retro komunikáciou 03 - Modified: 2022-04-12 12:09:20 - Feat.: 0 - Title: Kampaň Zlatý Bažant Radler 0,0% je 100 % autentická 04 - Modified: 2021-10-27 09:40:17 - Feat.: 0 - Title: Značky Zlatý Bažant '73 a Zlatý Bažant Radler 0,0% hľadajú nové kreatívne agentúry
01 - Modified: 2021-12-20 14:55:05 - Feat.: - Title: Heineken oznámil výsledok tendra na kreatívu 02 - Modified: 2021-11-16 13:58:57 - Feat.: - Title: Zlatý Bažant '73 štartuje Vianoce 03 - Modified: 2021-10-27 09:40:17 - Feat.: - Title: Značky Zlatý Bažant '73 a Zlatý Bažant Radler 0,0% hľadajú nové kreatívne agentúry 04 - Modified: 2021-04-09 05:32:53 - Feat.: - Title: Zlatý Bažant 0,0% mieri do Tokia. Podporí Slovenský olympijský tím 05 - Modified: 2021-03-04 12:06:29 - Feat.: - Title: Prvá pivná plechovka u nás oslavuje 50 rokov. Špeciálna edícia Zlatý Bažant ´73 pripomína jej historické míľniky
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 07:57