Vianočný TV spot značky Zlatý Bažant '73 zachytáva vtipné situácie, ktoré sú nám blízke, viažu sa na ne naše spomienky z detstva a ktoré, v mnohých prípadoch, pretrvávajú až doteraz.
Novú kampaň a TV spot vystihuje claim: „Patrí k našim Vianociam“.
„V rámci kreatívneho procesu sme poctivo hľadali a identifikovali momenty počas Vianoc, ktoré sú blízke každému jednému Slovákovi, mladšiemu aj staršiemu. Výsledkom je spot, ktorý zhmotňuje Vianoce také, aké ich všetci dobre poznáme, so všetkým dobrým, úsmevným i vtipným, čo sa nám s nimi spája. A to aj navzdory tomu, že hovoríme mnohokrát o tých istých, každý rok sa opakujúcich situáciách. Možno to je práve to, čo máme na Vianociach najradšej. Vieme, čo nás čaká a tešíme sa na tie chvíle, pretože patria k našim Vianociam,“ približuje senior brand manažérka značky Zlatý Bažant, Radka Stratená.
Nová kampaň so spotom štartuje 18. novembra 2021.
Vizitka kampane:
Klient: Heineken Slovensko
Brand team: Radoslava Stratená, Peter Tureček, Adam Košinár
Digital & Media: Matej Hargaš
Marketing Director: Robert Kubička
Agentúra: MADE BY VACULIK
Creative Director: Peter „Empeg“ Ižo
Copywriter: Milan Bielik, Mário Lapoš, Marek Konečný
Art Director: Richard Lang
Digital: Veronika Bohušová, Filip Burian, Silvia Turcerová
Account: Romana Otočková
Account Director: Ada Šimšíková
Strategy Director: Adam Horecký
Digital Strategy: Marek Krištof
Produkcia: Hitchhiker Films
Réžia: Roman Valent
Kamera: Tomáš Juríček