Zatiaľ čo Slovensko sa prebúdza po festivalovej Pohode, Fico kričí na opozíciu v nedeľnej TA3 a Kollár vyberá meno desiatemu prírastku, iní len letargicky vyzerajú neexistujúci vánok. Teplo, ktoré krajinu oblialo, má hneď niekoľko globálnych následkov.
Sympatický lingvista a altruizmus TA3
Exkluzívne odhalenie. Najsympatickejším politikom sa podľa prieskumu agentúry Focus stal predseda parlamentu Andrej Danko. Jeho kontinuálnu rétorickú zdatnosť (útržok dankovčiny ako i vysvetlenie „Tomtoma“ nájdete napríklad tu) ocenila asi polovica (50,2 %) opýtaných respondentov. S výsledkom sa určite stotožňuje aj televízia TA3, ktorá zaň s najväčšou pravdepodobnosťou sčasti aj môže. Danko v nej totiž opakuje turné z úvodu minulého roka, keď prebiehala kampaň o referende za rodinu.
Hoci bola SNS v tom čase prudko mimoparlamentnou stranou, na obrazovke dostával jej nový líder priestor takmer každý týždeň. Zrejme spravil dojem, nakoľko si ho súkromná televízia, ktorú vlastní Grafobal na čele s kontroverzným podnikateľom Ivanom Kmotríkom drží za maskota aj v súčasnosti.
Milým príkladom bol aj titulok, ktorý TA3 zvolila po tom, ako Danko prerušil pre Matovičov transparent odvolávanie Roberta Kaliňáka.
Už-už hrozila blamáž, našťastie však všetko dobre dopadlo a skúsený minister vnútra zostáva na svojom poste. Slovensko si vydýchlo, milionár Kmotrík vzťah s Dankom v rozhovore pre SME žoviálne poprel a život pokračuje ďalej.
Starec, more a nárek Sionu
Zatiaľ, čo Andrej Danko trávi čas v TA3, šéfredaktor Zem a vek odišiel hľadať inšpirácie na ďalšie konšpirácie do Maroka. Nezvykneme to robiť, no tentoraz upozorňujeme aj na komentáre.
Nevieme, či za to môže útlosť plaviek alebo marocké slnko. Niekde sa však zastavil vesmír a usedavo plače.
Don´t mess with Tesco
Twitter píše príbehy sám. Jeden napísal za pomoci oficiálneho účtu operátora Tesco Mobile minulý týždeň, keď reagoval na emotívnu sťažnosť svojho takmer-zákazníka.
„Najhoršia vec, keď mi moja mama nedvíha telefón, je jej hlasová schránka Tesco Mobile, ktorá mi pripomína, že je v absolútnej chudobe,“ píše na svojom profile užívateľ Joe Lee. Tesco Mobile sa však nenechalo zahanbiť a emotívnej výzvy sa chytilo. „Nie pán Joe Lee, najhoršia vec je, keď vaša vlastná matka nehanebne ignoruje vaše telefonáty.“ Následný aplauz oblial Twitter a Joe Lee zrejme nato aj s rodinou zmenil operátora.
„Umění je krásná věc, ale ne v tramvaji“
Petržalčania sa dočkali. Cesta do centra Bratislavy sa im skráti z piatich minút na dve. Do Petržalky totiž v piatok začala jazdiť električka. Kým ju pokrstí petržalská mládež, môže sa bratislavská MHD inšpirovať brnenskou kampaňou.
Že sa dnes dá zarábať na zdravom vzduchu nám už ukázali Kanaďania, ktorí ho vo fľaškách vyvážajú do Číny. Internetové a mentálne vody však rozvíril autobus do Osvienčimu pozývajúci na „výlet za emóciami.“ To, že je font Comic Sans v celom diele to najmenšie zlo, je samo o sebe dôkazom vycibreného marketingu. Na lovebrand zrejme neašpirovali, čo poviete?
A na záver jedno letmé letné upozornenie. Nápis nepustí, pod vodou sa nedýcha. Veď teda vieme ako. V Maroku sa môže.
S dávkou mediálno - politickej satiry sa uvidíme opäť o týždeň. Vaše tipy, triky a konštruktívne hejty nám dovtedy pokojne zasielajte na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..