Vo včerajšom prime time sa v komerčných televíziách stretli dve konkurenčné šou, ktoré obom televíziám prinášajú slušné výsledky sledovanosti. A tak tomu bolo aj včera. Podľa informácií Stratégií sa ich sledovanosť líšila len minimálne. Kým televízia Markíza s kvíz šou Dobré vedieť! získala v komerčnej skupine 12 - 54 sledovanosť na úrovni 5,9% a share 21%, televízii JOJ prinieslo Inkognito 5,5% sledovanosť s 19,2% podielom na trhu.
Kvíz šou Dobré vedieť! je zdá sa pre Markízu programom leta. Začiatkom tohto týždňa lídrovi na trhu napríklad priniesla v komerčnej cieľovej skupine zatiaľ najvyšší rating od vysielania relácie, a to 9,0 % ako aj trhový podiel 30,0 %. Na letnú sezónu je toto nadpriemerný výsledok.
Televízia Markíza začiatkom mesiaca pustila do vysielania novinku na stanici DOMA. Ide o tureckú telenovelu Vymenené životy, ktorá sa po odvysielaní v Turecku stala najsledovanejším seriálom roka. Telenovela je od tých istých tvorcov ako bol romantický seriál Tisíc a jeden noc, ktorá u nás dosahovala rekordy v sledovanosti. Vymenené životy rekordy síce nedosahujú, ale na televízii DOMA si počínajú v porovnaní s ostatnými programami na konkurenčných staniciach, zatiaľ veľmi dobre. Napriek zakolísaniu jednej časti v tomto týždni, skupinu Markízu ich sledovanosť môže relatívne tešiť. Podľa informácií Stratégií len včerajšia časť dosiahla v cieľovej skupine 12 - 54 sledovanosť na úrovni 2,7%.