Časopis TREND vytvoril v spolupráci s kreatívnou agentúrou Zaraguza online kampaň s názvom TREND Finance Barbers.
Zámerom kampane je čo najviac sa priblížiť čitateľom TRENDU, ktorí sú zvyčajne pracovne vyťažení a nedokážu si vždy nájsť dosť času na čítanie množstva užitočných informácií, uvádza tlačová správa.
„Našli sme šikovné riešenie,“ hovorí v spote šéfredaktor ekonomického týždenníka Oliver Brunovský. Vyškolili sme profesionálnych barberov, ktorí na jeden deň svojim a našim zákazníkom hovorili novinky zo sveta financií.
TREND spojil sily s pánskymi holičmi, ktorých čitatelia často navštevujú.
Pod dohľadom skúsených reportérov z TRENDU prešli „barberi“ školením o aktuálnom ekonomickom dianí, výhodných investičných príležitostiach, či novinkách v daňových zákonoch. „Spravili sme z nich expertov na ekonomiku a financie,“ tvrdí šéfredaktor trend.sk Braňo Benčat. Informácie o predplatnom je možné nájsť na stránke titulu.
TREND je týždenník o podnikaní, podnikateľoch a ekonomike vydavateľstva News and Media Holding, ktorý vlastní finančná skupina Penta. Tento rok oslávil na slovenskom trhu 25 rokov.