StoryEditor

Krásy Tatier podľa Mokrého či hádka Danka so Sulíkom. Tieto témy boli u nás najčítanejšie

28.12.2016, 18:00
Autor:
hrnhrn
Pozrite si rebríček najčítanejších článkov na webe Stratégií v roku 2016.

Počas tohto roka sme sme uverejnili na webe stovky článkov. Z oblasti médií, reklamy či marketingu. Priniesli sme nové informácie, rozhovory, prehľady, alebo sme reagovali na témy, ktoré rezonovali na trhu. Týchto desať príspevkov však najviac zaujalo vás, našich čitateľov.

10. Už ich viac v slovenských obchodoch nenájdete. Tieto výrobky museli stiahnuť (18 707 PV)

​Prehľad 15 výrobkov, ktoré boli v tomto roku stiahnuté z predaja v obchodných reťazcoch, sa umiestnil na 10. priečke rebríčka najčítanejších článkov tohto roka. Najviac výrobkov bolo stiahnutých v Lidli a Kauflande. Problémom boli alergény, prítomnosť salmonely ale aj fakt, že obsah výrobku nezodpovedal zloženiu uvedenom na obaloch.

svssr.sk

9. „Dirty, anti-Slovak prostitutes.“ O Ficovom útoku na novinárov píšu svetové médiá (19 014 PV)

Na spoločnej tlačovej konferencii s ministrom Miroslavom Lajčákom premiér ostro reagoval na otázky novinárov ohľadom predražených zákaziek na ministerstve zahraničných vecí súvisiacich so slovenským predsedníctvom v Rade Európskej únie. Médiá na ne upozornila bývala zamestnankyňa Zuzana Hlávková. Premiér niektorých novinárov počastoval výrazmi ako "špinavé protislovenské prostitútky," čo si všimli medzinárodné tlačové agentúry a informovali o tom médiá z celého sveta.

Premiér Robert Fico a minister zahraničných vecí Miroslav Lajčák Premiér Robert Fico a minister zahraničných vecí Miroslav Lajčák TASR/M. Baumann

​8. Bratislavský podnik obviňujú z rasizmu. Pre negrov tu nie je miesto, hovorili mi (20 899 PV)

Miguel Gonzáles upozornil na začiatku roka na svojom Facebooku na problém, ktorý mal, keď sa chcel dostať do Music Bar Priatelia. Bezpečnostná služba mu mala s rasistickými poznámkami o negroch brániť vstupu do vychyteného bratislavského podniku. Miquelov príspevok vyvolal veľké množstvo reakcií na sociálnej sieti.

Facebook/Miguel Gonzáles

​7. Poľsko valcuje internet s najmilšou reklamou Vianoc (21 240 PV)

Reklame na poľskú online aukciu Allegro sa darilo na internete viac, ako asi samotní tvorcovia čakali. Na Youtube už má vyše 13 miliónov zhliadnutí. Reklama síce obsahuje všetky povinné elementy, ktoré dávajú predpoklad na virálnu vianočnú reklamu (nechýba v nej psík, humor, deti a dojemný príbeh), ale ľudí chytila za srdce viac ako všetky predošlé.

Youtube

​6. Mokrý zavaril televízii Joj. Hrozí jej ďalšia vysoká pokuta (22 895 PV)

Na začiatku decembra odvysielala televízia JOJ špeciálne vydanie šou Uhádni môj vek. Celebritní súťažiaci Juraj Mokrý a Sáva Popovič hádali vek ľudí, ktorých videli prvýkrát v živote. Keď sa mohol Mokrý priblížiť k účinkujúcej, predviedol svoj improvizačný talent. Telo súťažiacej opísal svojským humorom. Nasledovali rozpačité reakcie moderátora a sťažnosti divákov. Za nevhodný Mokrého slovník hrozí televízii Joj vysoká pokuta.

TV JOJ

​5. „Ty vole.“ Česi majú novú hviezdu internetu. Do živého vysielania TV Nova vstúpil technik (26 215 PV)

Diváci českej televízie Nova sa dočkali pri pozeraní filmu Pompeje nečakanej "kultúrnej" vsuvky. Film sa prerušil a divákom sa zobrazila modrá obrazovka so zemeguľou. Následne do živého vysielania vstúpil technik, ktorý uprene hľadel do kamery a pokúšal sa odstrániť poruchu. Počas svojho "živého vstupu" si aj zatelefonoval a zo záberu odišiel so slovami "ty vole". Celé prerušenie filmu trvalo viac ako minútu a pol. Podľa televízie došlo k manipulačnej chybe pri príprave mimoriadneho spravodajstva k pokusu o prevrat v Turecku.

Nova

​4. Kaufland si vystrelil z Lidla (28 563 PV)

Kaufland odštartoval v októbri novú kampaň od agentúry Respect APP. V nej s nadsádzkou ukázal, čo sa môže prihodiť v domácnosti ľudí, ktorí nenakupujú v Kauflande. Reklama si uťahuje z konkurenčného reťazca Lidl, ktorý pravidelne komunikuje tematické týždne. Kaufland ľuďom v reklame odkazuje, že v ich reťazci sa nemusia obmedzovať.

youtube.com

​3. Obrovský prešľap na Markíze. „Nemá to v takejto relácii čo robiť,“ reaguje televízia (29102 PV)

V polovici januára boli diváci Telerána na Markíze svedkami šokujúceho momentu. Kamera zachytila kuchára, ktorý si počas živého vysielania na stole robil "lajnu" z bieleho prášku a použil pritom kreditnú kartu a zrolovanú bankovku. Video z Telerána obehlo najprv slovenské médiá a cez noc sa k  pridali ďalšie svetové médiá. Prípadom sa zaoberala aj polícia. Televízia s kuchárom po incidente rozviazala spoluprácu a viacerých členov štábu sankcionovala finančne.

Televízia Markíza

​​2. Moderátor dokonale uzemnil Danka so Sulíkom: Hádate sa od volieb v kuse všetci, riešite vlastné egá (30 461 PV)

V diskusnej relácii O 5 minút 12 sa stretli na začiatku decembra predseda parlamentu Andrej Danko a europoslanec Richard Sulík. V relácii sa viackrát pochytili, až vždy zdržanlivému moderátorovi Martinovi Strižincovi došla trpezlivosť a svojim hosťom to dal jasne najavo.

www.rtvs.sk

​1. Naše nakupovanie sa zmení. Tesco spúšťa revolúciu (30 754 PV)

Rýchlejšie a jednoduchšie nakupovanie vďaka novým službám reťazca Tesco je najčítanejším článkom tohto roka. Nová služba Scan&Shop a Scan&Shop Mobile, ktorú Tesco spustilo v hypermarketoch v Trnave a v Nitre, umožňuje zákazníkom skenovať čiarové kódy na obaloch tovarov a rovno ich ukladať do vlastných tašiek v nákupnom vozíku. Odpadá tak stratat času pri vykladaní tovaru pri pokladni a jeho opätovnom balení do tašiek.

Tesco

Zdroj údajov: Google Analytics

01 - Modified: 2016-12-27 17:00:34 - Feat.: 0 - Title: Najväčšie prešľapy médií v roku 2016 02 - Modified: 2016-12-26 13:59:27 - Feat.: 0 - Title: Relácie, ktoré sa oplatilo vidieť v roku 2016
01 - Modified: 2019-03-19 13:59:52 - Feat.: - Title: Voľby priali návštevnosti, rástli najmä mienkotvorné weby 02 - Modified: 2019-02-01 12:24:56 - Feat.: - Title: Na webe sa preskupili sily. Zmeny sa návštevnosti portálov výraznejšie nedotkli 03 - Modified: 2018-08-03 17:48:35 - Feat.: - Title: RTVS sa zapojila do merania návštevnosti webov. Od júla sa môže porovnávať s ostatnými portálmi 04 - Modified: 2017-02-23 12:04:22 - Feat.: - Title: Toto je 10 najzdieľanejších videí na slovenskom Facebooku za rok 2016 05 - Modified: 2017-02-02 09:24:02 - Feat.: - Title: Strategie.sk majú za sebou úspešný mesiac. Dosiahli historický rekord
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 07:56