Stratégie.sk uzavreli koniec roka s tretím najlepším výsledkom v histórii portálu a druhým najlepším v roku 2016. V decembri Stratégie zvíťazili medzi B2B a B2C webmi zaradenými do AIMmonitora so značným odstupom (takmer 24-tisíc pred druhým webom). Dosiahli návštevnosť 149 709 RU, čo znamená 25 % nárast voči predchádzajúcemu mesiacu a až 47 % nárast voči decembru minulého roka.
V decembri dosiahli Stratégie.sk až 884 690 PV, čo je absolútny rekord v histórii portálu. Medziročný nárast predstavuje cez 259 %, voči novembru je to takmer o 160 % viac.
Mediálne.sk malo v decembri návštevnosť 125 850 RU, čo je štvrtý najlepší výsledok portálu v roku 2016. Voči novembru narástlo Mediálne.sk o 5,4 %, ale medziročne jeho návštevnosť klesla o 5,3 %.
Web O médiách dosiahol v decembri 44 853 RU, čo je pre portál štvrtý najhorší výsledok tohto roka. Voči novembru je to pokles o takmer 26 %, medziročne si web polepšil o 1,2 %.
Najčítanejšou témou na webe Stratégií bol podľa Google Analytics článok o výrobkoch stiahnutých roku 2016 z predaja. Druhým najčítanejším článkom bola hádka politikov Danka so Sulíkom v diskusnej relácii O 5 minút 12, kde ich upokojil až moderátor Strižinec.
Treťou najčítanejšou decembrovou témou bola potenciálna pokuta pre TV JOJ za reláciu Uhádni môj vek, v ktorej sa Juraj Mokrý neprimerane odviazal pri komentovaní súťažiacej. Čitateľov na webe zaujímala aj dojímavá vianočná reklama a Slováci, ktorí sú najúspešnejšími manažérmi sociálnych sietí.