Po rekordnom decembri zaznamenali strategie.sk nový úspech. V januári dosiahol web návštevnosť 179 671 RU, čo je o 20% viac než minulý mesiac a takmer o 17% viac než v januári minulého roka. Znamená to najlepší výsledok v histórii Stratégií a víťazstvo medzi konkurenčnými B2B a B2C webmi so značným odstupom. Stratégie dosiahli o takmer 56-tisíc RU viac než mal druhý web v poradí.
Mediálne.sk dosiahlo v januári návštevnosť 123 693 RU, tretiu pozíciu si drží web Omédiách.com, ktorý v januári zaznamenal 64 576 RU.
V januári patrili na webe Stratégií medzi najčítanejšie články prehľad áut, ktoré Slováci preferujú pri kúpe, reakcia médií na povýšenie predsedu parlamentu Andreja Danka do hodnosti kapitána, silvestrovská fikcia o Pente, úspech "evitovky" Všetko alebo nič alebo aj odchod Markízy z DBV-T.
TOP 10 najčítanejších článkov na webe Stratégií v januári 2017:
1. Toto je 15 osobných áut, ktoré Slováci v roku 2016 kupovali najviac
2. Posmech na pokračovanie. Internetová sláva Kapitána Danka vrcholí
3. Silvestrovský týždeň v médiách: Prvý muž Penty Jaroslav Haščák kupuje .týždeň (Fikcia)
4. Všetko alebo nič láme rekordy. Je tretím najúspešnejším slovenským filmom v histórii
5. "Captain Slovakia." Internet sa baví na Dankovi, zmenili mu profil na anglickej Wikipédii
6. Zomrela mladá redaktorka z RTVS
7. Markíza je prvý deň bez terestriálu, JOJ porazila komerčného lídra. Pôjde o dlhodobý trend?
8. RTVS sa s Kočnerovými SMSkami vyrovnala príkladne. Ako jediná
9. Nedotknuteľní na Jednotke boli lídrom dňa. Porazili Kameňák aj Svět pod hlavou
10. Markíza bola lídrom roky, stráca aj pre zrušené antény