23. januára na slovenský trh oficiálne vstupuje stanica českej skupiny FTV Prima - Prima Plus. Obchodne ju bude u nás zastupovať skupina JOJ Group. Obchodný riaditeľ skupiny JOJ Martin Heržo ešte v decembri hovoril pre printové Stratégie o tom, že do obchodného portfólia skupiny JOJ pribudnú nové stanice: „Ide o maximálne sedem nových staníc, ktoré rozšíria náš podiel na trhu a zvýšia tak afinitu komerčne zaujímavých cieľových skupín, ako aj zásah univerzálneho publika. Naše free-to-air stanice budú šírené naprieč všetkými platformami na trhu (DVB-T, satelit, kábel), čím budeme mať k dispozícii najširší zásah na televíznom trhu." Heržo naráža na fakt, že komerčný líder televízia Markíza od januára nie je šírená terestriálne.
Prima Plus je prvou stanicou, ktorej reklamný priestor bude JOJ Group bude exkluzívne predávať. Názvy ostatných skupina nechce zatiaľ konkretizovať.
Do obchodného portfólia skupiny JOJ tak pribudne stanica, ktorá podľa vyjadrení šéfa FTV Prima - Mareka Singera, bude môcť sledovať 1,4 milióna slovenských domácností s platenou televíznou službou.