Šiesta mediálna agentúra vo svete Havas urobila vážne rozhodnutie. Ohlásila, že v Británii zmrazí reklamu všetkých svojich klientov na Googli a You-Tube. Dôvodom je fakt, že sa reklama klientov zobrazuje aj pri nevhodnom obsahu. Google nevie dať agentúre také garancie, aby sa reklama jej klientov nezobrazovala pri takom nevhodnom obsahu, ako je fake news či kontroverzný obsah. Havas je vôbec prvá agentúra, ktorá dokázala urobiť takéto vážne rozhodnutie.
Podľa The Guardian len v Británii umiestni Havas UK reklamu v online za viac ako 248 miliónov eur ročne, ak hovoríme o klientoch, sú to napríklad O2, BBC, Emirates či Royal Mail. Paul Frampton, šéf Havas UK, rozhodnutie zdôvodnil aj týmito slovami: „Našou úlohou je zabezpečiť, aby sa značka našich klientov umiestňovala v správnom kontexte v bezpečnom prostredí....
Zostáva vám 85% na dočítanie.