Na najväčšej mediálnej konferencia Living On The Edge (LOTE) sa stretli najdôležitejší hráči na trhu médií. Prezradili svoje plány na tento rok.
Marcel Grega, generálny riaditeľ JOJ group, sa vyjadril, že v plánoch televízie na druhý polrok je aj rozšírenie portfólia ponúkaných staníc.
Expanziu potvrdil aj Štěpán Wolde, riaditeľ hudobnej stanice Óčko. Na jeseň plánuje televízia realizovať lokalizovanú verziu Óčka pre Slovensko, kde by pätinu tvoril práve lokálny obsah.
Vladimír Mužík, výkonný riaditeľ vydavateľstva MAFRA Slovakia, prezradil, že vydavateľstvo plánuje na jeseň rozšíriť portfólio vydávaných titulov. Do úvahy prichádza aj nový denník.
01 - Modified: 2019-04-23 07:48:53 - Feat.: - Title: Konferencia LOTE 2019 priniesla témy relevantné pre slovenský komunikačný trh. Pozrite si fotogalériu
02 - Modified: 2019-04-23 07:46:31 - Feat.: - Title: KONFERENCIA LOTE 2019: Nápady, ktoré rozbehli biznis
03 - Modified: 2019-04-17 12:36:24 - Feat.: - Title: LOTE 2019: Mediálny trh je konsolidovaný, jeho budúcnosť je v monetizácii obsahu
04 - Modified: 2019-04-05 09:30:22 - Feat.: - Title: Konferencia LOTE 2019 privíta zaujímavých spíkrov. Tu sú ich mená
05 - Modified: 2018-04-05 11:13:53 - Feat.: - Title: Trendom je návrat k samotnej podstate značky