Obsah využije celú obrazovku
Zatiaľ čo astronomický rast TikToku už nikoho neprekvapí, jeho obrovský vplyv na to, ako sa ostatné sociálne platformy vyvíjajú, bude pokračovať aj naďalej. Čoraz viac obsahu v rozhraní 9:16 na všetkých sociálnych sieťach môžete očakávať aj v nasledujúcom roku.
Na Facebooku má až 90 percent vertikálnych videí vyššiu dopozerateľnosť ako horizontálnych. Po úspešnom zavedení Shorts sa YouTube zaoberá novou funkciou, ktorá umožní preformátovanie vašej videoreklamy do vertikálnej podoby. Dôvod je jednoduchý. Oproti kampaniam, ktoré využívajú len horizontálny formát, majú vertikálne videá na Shorts o 10-20 percent vyššie konverzie.
Určite sa pri tvorbe obsahu tomuto formátu nevyhýbajte. Či už budete tvoriť originálne 9:16 alebo si necháte prerobiť horizontálny formát, zaručene sa vám to odrazí na väčšom dosahu.
Svoje funkcie v oblasti videa (ale aj audia) sa chystá vylepšiť aj LinkedIn.Môžeme sa tešiť na rozšírenia v oblasti intro videa, video chatu a ešte interaktívnejšieho prepojenia ľudí hľadajúcich si prácu so zamestnávateľmi.
Zostáva vám 83% na dočítanie.