StoryEditor

PR expert: Politici zámerne znižujú dôveryhodnosť médií. Pravda ale je, že naše médiá fungujú relatívne dobre

12.05.2023, 14:38
  • Zakladateľ New School Communications a projektu Elfovia Gabriel Tóth hovorí v podcaste Stratégií o komunikácii OK 360° o médiách, PR aj sociálnych sieťach. 
  • Ako firmy a značky zvládajú komunikáciu s verejnosťou či médiami?
  • Dá sa merať reputácia značky?
  • Sú firmy otvorené spoločnej komunikácii alebo si tvrdohlavo presadzujú svoje?
  • Do akej miery sú v komunikácii dôležité vzťahy a dáta?
  • Čo by mali médiá zlepšiť pri komunikácii s verejnosťou?
  • Čo sa ukrýva za agresivitou v diskusiách na sociálnych sieťach?
  • Sú vulgarizmy súčasťou slobodného prejavu a kde je hranica cenzúry?
  • Ako je to s dezinformáciami na Slovensku? 
  • Rozhovor si môžete prečítať, pozrieť vo videu aj vypočuť ako podcast.

Gabriel Tóth je majiteľom a zakladateľom agentúry New School Communications. Vyštudoval politológiu na Univerzite Komenského v Bratislave, kde získal aj doktorát z politickej komunikácie so špecializáciou na online a sociálne siete. Pracoval v PR oblasti za Allianz a neskôr bol hovorcom Penta Insvestments.

Dnes má svoju vlastnú PR agentúru New School Communications a bol hosťom nového podcastu Stratégií o komunikácii OK 360°

 

Prečo si vás klienti ako agentúru najímajú?

Agentúru sme spustili dva a pol roka dozadu a od začiatku sme boli presvedčení o tom, že chceme mať komunikáciu založenú na dátach a jasných konverziách. Cieľom bola merateľnosť - to čo prinesieme pre klienta a v tom období to veľa agentúr nerobilo. Stalo sa to naším základným DNA a veľa klientov to oceňuje z hľadiska komunikácie. Sústavne na tom pracujeme a aj preto sa nám v tejto oblasti darí.

Kam chcú firmy posunúť svoju komunikáciu možno v rámci obchodu, výsledkov alebo konverzie?

Závisí to od klienta, ale štandardne chcú byť firmy videné a mať vytvorený brand. Čoraz viac klientov v online priestore využíva merateľnosť, takže im ide o obchod, kontakty a samozrejme o ľudí, ktorí si nakúpia v eshope. Častejšie už robíme aj HR kampane, sledujeme ako je trh práce nasýtený a firmy si hľadajú kvalitných ľudí. Doslova chcú, aby sme im pritiahli tých najšikovnejších uchádzačov, ktorí následne do ich firmy pošlú CV. 

Ako sa dá merať reputácia značky?

Štandardne to merajú prieskumné agentúry, ktoré zbierajú dáta. Táto činnosť sa dlhodobo využívala v komunikácii marketingu a súhlasím s tým, že prieskum je najpresnejšia forma.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 87% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-05-05 16:40:10 - Feat.: 0 - Title: Sociológ Vašečka: Hegerova komunikácia bola fatálna, poškodil sebe aj strane 02 - Modified: 2023-05-05 17:23:11 - Feat.: 0 - Title: Rado Baťo: Za neúspechom dobrých ľudí v politike je, že neboli schopní učiť sa politickému remeslu 03 - Modified: 2023-05-05 17:20:40 - Feat.: 0 - Title: Anton Molnár: Politiku a verejnú mienku dnes ovplyvňuje hlavne krčmový slang 04 - Modified: 2023-05-05 17:21:47 - Feat.: 0 - Title: Martin Fenčák zo ZAPO: Kašlite na poslucháča aj klienta, iba tak bude váš podcast úspešný
01 - Modified: 2023-09-18 08:13:01 - Feat.: - Title: Majú byť viac kreatívni marketéri či pracovníci PR? V tomto „súboji“ môže byť dva plus dva naozaj viac ako štyri 02 - Modified: 2023-07-28 06:17:07 - Feat.: - Title: Filip Kuna: Prečo som skončil v Strossle, čo budem teraz robiť a prečo by som si to aj stokrát zopakoval 03 - Modified: 2023-07-31 09:50:27 - Feat.: - Title: Banka by mala otvárať aj názorové témy, ale nie za každú cenu zbytočne polarizovať spoločnosť 04 - Modified: 2023-06-16 14:00:08 - Feat.: - Title: Hovorca U.S.Steel: Greenwashing nás netrápi, na všetko máme tvrdé dáta 05 - Modified: 2023-05-22 07:30:55 - Feat.: - Title: Igor Rattaj: Už nemôžem byť ticho, keď počúvam, že v Rakúsku sa lyžuje lepšie, lebo aj vzduch je tam iný
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. september 2023 14:08