StoryEditor

V DTVT chceme robiť iba rozhovory. Je to úplne iný projekt, ako ohlásil Kovačič

03.09.2024, 14:06
  • Miroslav Frindt po takmer 25 rokoch odišiel zo Slovenskej televízie a zakladá nový projekt - pobočku českej internetovej televízie DVTV. 
  • V podcaste Stratégií OK360° sme sa rozprávali o plánoch na mediálnom trhu a porovnávame východiskovú pozíciu s portálom, ktorý ohlásil bývalý moderátor Markízy Michal Kovačič. 
  • Prečo sa Kovačičovi tak darí v crowfundingovej zbierke na Donio? 
  • Aký biznis model má Frindt naplánovaný s DVTV? 
  • Sleduje, čo sa momentálne deje v STVR a aký vývoj v médiu verejnej služby očakáva? 
  • Prečo neodišiel z televízie už pred rokmi, keď cítil tlak na obsah od politikov aj manažmentu Jaroslava Rezníka? 
  • Rozhovor si už teraz môžete pozrieť na videu alebo si ho vypočujte na známych podcastových platformách

Na Slovensku vznikajú paralelne dva nové mediálne projekty. Jeden na zelenej lúke, jeden ako pobočka českej internetovej televízie DVTV. Práve o tom druhom sme sa rozprávali v podcaste Stratégií OK360° s jeho spoluzakladateľom Mirom Frindtom. "Nástup mali obrovský. Michal Kovačič je dobrý novinár a má výtlak. Rovnako aj Barbora Šišoláková, s ktorou som pracoval, je perfektná novinárka. Idú robiť aj investigatívu a to je dobre. Teším sa, že vzniká viac takýchto projektov. Akékoľvek médium, ktoré vznikne, je prínosom pre diváka. Myslím, že obidva projekty sa môžu výborne pre diváka dopĺňať."

V RTVS pracoval ako moderátor a redaktor viac ako 20 rokov a po posledných parlamentných voľbách si povedal, že stačilo a odchádza.

"Už raz som robil pod nominantom SNS a nechcem sa k tomu vracať ani strácať čas. Na 100 percent som vedel, že odídem z RTVS, ale nevedel som kam." V tom čase sa stretol s Danielou Drtinovou, ktorá zakladala českú DVTV.

"Chcel som si urobiť niečo malé, internetové. S Danielou a ostatnými ľuďmi sme sa veľa rozprávali a zistili sme, že máme identické pohľady na žurnalistiku a ja vlastne premýšľam o nejakej kópii DVTV. Chceme hovoriť o témach, ktoré rezonujú v spoločnosti, v politike a vyvarovať sa čo najviac aktivizmu."

Celý rozhovor o DVTV aj mediálnom prostredí ako takom si môžete už teraz pozrieť vo videu alebo vypočuť cez podcastové platformy. 

 

 

01 - Modified: 2024-08-22 11:50:52 - Feat.: - Title: TikTok reklamy sú tu, o Pintereste budeme ešte veľa počuť a značky vo veľkom riešia Snapchat 02 - Modified: 2024-07-24 14:30:43 - Feat.: - Title: Kamil Aujeský: Marketing ma prestal zaujímať, je to preč. Už nemám chuť byť neustále pod tlakom 03 - Modified: 2024-06-12 14:11:17 - Feat.: - Title: Ľubomír Tuchscher: Marketéri sú optimisti, svet potrebuje viac marketérov! 04 - Modified: 2024-05-28 10:24:05 - Feat.: - Title: Karol Lovaš: Novinárčina sa stala aktivistickou a angažovanou a potrebuje sa dostať do normálu 05 - Modified: 2024-04-29 09:23:49 - Feat.: - Title: Iva Ambrožová z Lego: Až tretina slovenských rodín sa vôbec nehrá
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. november 2024 22:49