StoryEditor

PSS v novej kampani oslovuje mladšiu generáciu a všetkých, ktorým záleží na budúcnosti

05.02.2025, 11:22
Autor:
redred

Mladí ľudia vnímajú, že život nie je iba o bezstarostnej prítomnosti, ale myslia aj na svoju budúcnosť a pripravujú sa na ňu. Aj pre nich pripravila PSS, Prvá stavebná sporiteľňa produkt mojeSPORENIE, ktorý pripomína v novej kampani.

Kampaň, vytvorená v spolupráci s agentúrou Istropolitana Ogilvy, sa zameriava na výhody, ktoré ľuďom ponúka produkt mojeSPORENIE pri plánovaní budúceho bývania. Klienti môžu spolu s úrokovým bonusom získať celkové zhodnotenie vkladov až 3,5 % ročne, vďaka čomu si budú môcť splniť svoje sny o novom bývaní. Po splnení podmienok majú navyše možnosť získať štátnu prémiu vo výške 10 % ročne.

„PSS si za roky svojho pôsobenia vybudovala povesť stabilnej a dôveryhodnej značky. Vnímame však potrebu osloviť aj mladšiu generáciu, ktorá hľadá inovatívne finančné riešenia. Preto prichádzame s produktom, ktorý napĺňa ich očakávania," hovorí Radoslav Mahút, riaditeľ úseku marketingu PSS, Prvej stavebnej sporiteľne. „Naše reklamné kampane sa v posledných rokoch stali živšími a vizuálne dynamickými, čo pomohlo značke lepšie komunikovať s mladšou generáciou," dodáva.

Reklamná kampaň na produkt mojeSPORENIE zaznamenala v roku 2024 úspech v offline aj online prostredí. „Rodičia si čoraz viac uvedomujú význam včasného sporenia pre svoje deti. Nasporené prostriedky im v budúcnosti poskytnú solídny základ pre vlastné bývanie. Našou snahou je tento proces klientom maximálne uľahčiť," vysvetľuje Alexandra Kamenická, vedúca odboru značky a reklamy PSS.

Produkt mojeSPORENIE však nie je určený iba pre mladých. Svojou univerzálnosťou oslovuje širokú verejnosť bez vekových obmedzení.

image

PSS v novej kampani mieri na novú generáciu.

Vizitka kampane:

Klient: PSS, Prvá stavebná sporiteľňa
Riaditeľ úseku marketingu: Radoslav Mahút
Vedúci odboru značky a reklamy: Alexandra Kamenická
Brand manažér offline: Karin Čechová
Brand manažér online: Barbora Čajková
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Strategy Planner: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský
Creative Director: Peter Hrevuš
Art Director: Peter Hrevuš
Copywriter: Vlado Janček, Marek Suchitra
Social Media Manager: Marek Suchitra
Account Director: Petra Lukáčová
Account Manager: Veronika Poláková
Account Executive: Lukáš Konečný
Produkcia: PROTOS PRODUCTIONS
Postprodukcia: Alien studio
Režisér:Jonáš Karásek
Mediálna agentúra: Initiative

01 - Modified: 2025-02-04 09:05:39 - Feat.: 0 - Title: Legendárny šéfkuchár Gordon Ramsay spája sily so značkou Flora 02 - Modified: 2025-02-04 13:02:37 - Feat.: 0 - Title: S agentúrou Kreativ Gang posúva nákupné centrum Nivy komunikáciu na dynamickejšiu vlnu 03 - Modified: 2025-01-29 09:54:33 - Feat.: 0 - Title: Petit Press prináša novú prílohu Magazín Víkend. V kampani sa snaží navodiť príjemnú atmosféru víkendových dní 04 - Modified: 2025-01-24 12:11:22 - Feat.: 0 - Title: TiPOS sa v novej kampani kreatívne hrá s momentom prekvapenia a explóziou radosti
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. marec 2025 05:33