Kampaň, vytvorená v spolupráci s agentúrou Istropolitana Ogilvy, sa zameriava na výhody, ktoré ľuďom ponúka produkt mojeSPORENIE pri plánovaní budúceho bývania. Klienti môžu spolu s úrokovým bonusom získať celkové zhodnotenie vkladov až 3,5 % ročne, vďaka čomu si budú môcť splniť svoje sny o novom bývaní. Po splnení podmienok majú navyše možnosť získať štátnu prémiu vo výške 10 % ročne.
„PSS si za roky svojho pôsobenia vybudovala povesť stabilnej a dôveryhodnej značky. Vnímame však potrebu osloviť aj mladšiu generáciu, ktorá hľadá inovatívne finančné riešenia. Preto prichádzame s produktom, ktorý napĺňa ich očakávania," hovorí Radoslav Mahút, riaditeľ úseku marketingu PSS, Prvej stavebnej sporiteľne. „Naše reklamné kampane sa v posledných rokoch stali živšími a vizuálne dynamickými, čo pomohlo značke lepšie komunikovať s mladšou generáciou," dodáva.
Produkt mojeSPORENIE však nie je určený iba pre mladých. Svojou univerzálnosťou oslovuje širokú verejnosť bez vekových obmedzení.
Vizitka kampane:Klient: PSS, Prvá stavebná sporiteľňa
Riaditeľ úseku marketingu: Radoslav Mahút
Vedúci odboru značky a reklamy: Alexandra Kamenická
Brand manažér offline: Karin Čechová
Brand manažér online: Barbora Čajková
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Strategy Planner: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský
Creative Director: Peter Hrevuš
Art Director: Peter Hrevuš
Copywriter: Vlado Janček, Marek Suchitra
Social Media Manager: Marek Suchitra
Account Director: Petra Lukáčová
Account Manager: Veronika Poláková
Account Executive: Lukáš Konečný
Produkcia: PROTOS PRODUCTIONS
Postprodukcia: Alien studio
Režisér:Jonáš Karásek
Mediálna agentúra: Initiative