„Veríme, že WPP je najsilnejším marketingovým partnerom pre popredné svetové značky v ére AI, kde sa technológia a talent spájajú. Prechod na WPP Media je pokračovaním našej stratégie zjednodušiť a integrovať našu ponuku pre klientov. Zatiaľ čo GroupM vznikla v čase, keď bol najdôležitejší rozsah mediálneho nákupu, WPP Media odráža silu AI, dát a technológií a zároveň jednoduchšie, integrované riešenia," vysvetľuje filozofiu rebrandingu generálny riaditeľ WPP Mark Read.
Read zároveň zdôraznil, že vízia siete je jasná: "Marketing, ktorý je riadený dátami, vedený prepojenými tímami skvelých ľudí a plný nových príležitostí pre našich klientov.“
WPP zdôrazňuje, že posilňuje svoju pozíciu lídra v oblasti marketingových služieb. Jej nová mediálna spoločnosť je poháňaná umelou inteligenciou. WPP Media spravuje mediálne investície vo výške 60 miliárd dolárov a spolupracuje s viac ako 75 percentami popredných svetových inzerentov vo viac ako 80 krajinách.
Spadajú pod ňu značky Mindshare, Wavemaker a EssenceMediacom. Všetky tieto značky budú naďalej využívať spoločné technológie, kapacity a podporné funkcie. Všetky fungujú aj na slovenskom trhu.
Brian Lesser, generálny riaditeľ WPP Media, povedal: „Spotrebitelia už dnes očakávajú, že reklama bude relevantná a pútavá a nákupné zážitky bezproblémové – tieto očakávania sa v ére umelej inteligencie len znásobia. WPP Media je postavená pre svet, v ktorom sú médiá všade a vo všetkom. Investíciami do produktov poháňaných AI, integráciou našej ponuky s dátami a technológiou a vybavením našich ľudí zručnosťami orientovanými na budúcnosť pomáhame našim klientom udržať si náskok pred rýchlo sa meniacim správaním spotrebiteľov a odomknúť neobmedzené možnosti rastu, ktoré AI prinesie.“