GroupM sa mení na WPP Media.
StoryEditor

GroupM končí. Nastupuje WPP Media

29.05.2025, 09:05
Autor:
lezlez

O tejto správe sa viedli špekulácie už celé týždne. Skupina WPP až teraz oficiálne potvrdila, že jej mediálna divízia prejde rebrandingom. 

„Veríme, že WPP je najsilnejším marketingovým partnerom pre popredné svetové značky v ére AI, kde sa technológia a talent spájajú. Prechod na WPP Media je pokračovaním našej stratégie zjednodušiť a integrovať našu ponuku pre klientov. Zatiaľ čo GroupM vznikla v čase, keď bol najdôležitejší rozsah mediálneho nákupu, WPP Media odráža silu AI, dát a technológií a zároveň jednoduchšie, integrované riešenia," vysvetľuje filozofiu rebrandingu generálny riaditeľ WPP Mark Read

Read zároveň zdôraznil, že vízia siete je jasná: "Marketing, ktorý je riadený dátami, vedený prepojenými tímami skvelých ľudí a plný nových príležitostí pre našich klientov.“

WPP zdôrazňuje, že posilňuje svoju pozíciu lídra v oblasti marketingových služieb. Jej nová mediálna spoločnosť je poháňaná umelou inteligenciou. WPP Media spravuje mediálne investície vo výške 60 miliárd dolárov a spolupracuje s viac ako 75 percentami popredných svetových inzerentov vo viac ako 80 krajinách. 

Spadajú pod ňu značky Mindshare, Wavemaker a EssenceMediacom. Všetky tieto značky budú naďalej využívať spoločné technológie, kapacity a podporné funkcie. Všetky fungujú aj na slovenskom trhu. 

Brian Lesser, generálny riaditeľ WPP Media, povedal: „Spotrebitelia už dnes očakávajú, že reklama bude relevantná a pútavá a nákupné zážitky bezproblémové – tieto očakávania sa v ére umelej inteligencie len znásobia. WPP Media je postavená pre svet, v ktorom sú médiá všade a vo všetkom. Investíciami do produktov poháňaných AI, integráciou našej ponuky s dátami a technológiou a vybavením našich ľudí zručnosťami orientovanými na budúcnosť pomáhame našim klientom udržať si náskok pred rýchlo sa meniacim správaním spotrebiteľov a odomknúť neobmedzené možnosti rastu, ktoré AI prinesie.“

 

01 - Modified: 2025-03-18 08:57:48 - Feat.: - Title: Ako vidia marketingové aktivity bežní spotrebitelia a ako ľudia z fachu? 02 - Modified: 2024-09-09 07:58:18 - Feat.: - Title: Ceny za reklamu v televízii rastú, ale investície zostávajú stabilné 03 - Modified: 2023-08-02 07:49:13 - Feat.: - Title: Najvplyvnejším influencerom podľa Forbesu je tréner Maroš Molnár. Najviac sa darí hviezdam televíznych obrazoviek 04 - Modified: 2020-08-27 13:01:08 - Feat.: - Title: Reklamná skupina WPP má nižšie tržby, obnoví však dividendy 05 - Modified: 2018-12-11 09:10:37 - Feat.: - Title: Reklamná spoločnosť WPP plánuje znížiť náklady a prepúšťať
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
29. máj 2025 09:06