Managing Director
Mindshare
Myslím si, že mediálne agentúry, ako ich poznáme dnes, budú o päť rokov výrazne odlišné. Aby zostali relevantné, musia prejsť zásadnou transformáciou, ktorá zahŕňa integráciu umelej inteligencie do všetkých procesov – od analytiky až po tvorbu obsahu. S rastúcim dôrazom na ochranu súkromia a obmedzením využívania third-party cookies je nevyhnutné, aby agentúry pracovali s vlastnými dátami klientov. Tie im umožňujú presnejšie cielenie a personalizáciu kampaní, a to s využitím prediktívnych modelov podporených umelou inteligenciou. Nepochybujem, že agentúry budú existovať aj o päť rokov – dynamické a rýchlo sa meniace technologické prostredie je totiž presne to, v čom sa pohybujú už celé desaťročia.
Michal VasilenkoAccount Director
Wavemaker
Žiadna agentúra, ktorá chce prosperovať, nezostane o 5 rokov v súčasnej podobe. V dnešnom VUCA svete (pozn. Volatile, Uncertain, Complex and Ambiguous world), poháňanom AI a technologickými inováciami, sú transformácie nevyhnutné pre všetky firmy, nielen pre agentúry. Vidíme to aj u našich klientov. V tomto informačnom preťažení sa však nesmie zabúdať na pretrvávajúce globálne výzvy ako klimatická kríza, geopolitické konflikty a rastúce životné náklady, ktoré budú formovať budúcnosť biznisu.
Zostáva vám 86% na dočítanie.