StoryEditor

Mediálny audit v roku 2025: Čas na nové pravidlá hry

  • Nové Media Auditing Guidelines – nastavujú férové a jasné pravidlá pre spoluprácu klientov, agentúr a audítorov.
  • Audit má byť nástrojom na učenie a zlepšovanie, nie iba na kontrolu cien či vyjednávanie.
  • Nové pravidlá zdôrazňujú transparentnosť, ochranu dát, férové metodiky a vyhýbanie sa konfliktu záujmov.
  • Tradičné cenové benchmarky v digitálnom prostredí strácajú na výpovednej hodnote – dôležitejšie sú kvalitatívne ukazovatele.
  • Špecializovanú ročenku Mediálne agentúry 2025 nájdete v júnových Stratégiách. PDF na stiahnutie je k dispozícii v tomto článku.

Audítor nie je deus ex-machina, samostatný aktér s vlastnou agendou, ale nástroj, ktorý má pomôcť zhodnotiť a, ak treba, optimalizovať spoluprácu medzi klientom a agentúrou. Práve preto vznikol nový dokument EACA Media Auditing Guidelines, ktorý pripravili všetky globálne agentúrne siete – GroupM, Omnicom, Publicis, Havas, IPG Mediabrands a Dentsu – a ktorý bol zároveň konzultovaný s viacerými nezávislými audítormi. Výsledkom je vyvážený rámec, ktorý odráža potreby praxe a podporuje férové a funkčné nastavenie auditového procesu.

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 93% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-07-02 09:23:43 - Feat.: 0 - Title: Lídri mediálnych agentúr: Potrebujeme zmysluplne hospodáriť, menej a kratšie tendrovať 02 - Modified: 2024-01-04 10:52:40 - Feat.: 0 - Title: TOP 30 lídrov slovenských médií: Osobnosti, ktoré riadia mediálny trh 03 - Modified: 2024-08-02 07:00:00 - Feat.: 0 - Title: Špeciálny projekt APRSR: Rastúca komplexita a výzvy prajú komunikačným lídrom
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
10. júl 2025 03:09