Analýza odhaľuje, že hoci niektoré mýty majú reálny základ, skutočný obraz mediálneho priestoru je oveľa komplexnejší. Informácie exkluzívne prezentoval na konferencii STRATÉGIE FÓRUM CEO Mediaboard Ľubomír Šimášek. „V spoločnosti kolujú rôzne predstavy o tom, ako fungujú médiá, aké témy preferujú a aký je ich vplyv. Spomínaná analýza vyvracia niektoré z najrozšírenejších mýtov a ukazuje, ako v skutočnosti vyzerá slovenská mediálna scéna,“ uvádza Ľubomír Šimášek, CEO spoločnosti Mediaboard Slovakia.
Dezinformačné naratívy a ich vplyv
Analýza potvrdila, že dezinformačné naratívy sú najčastejšie spojené s témami ako covid-19, Európska únia, vojna na Ukrajine a klimatická zmena. Šíria sa prostredníctvom dezinformačných webov a sociálnych sietí a majú negatívny vplyv na verejnú mienku a dôveru v inštitúcie. „Analýza...
Zostáva vám 85% na dočítanie.

