Agentúra HardNumbers publikovala analýzu, v ktorej testovala, z akých zdrojov veľké jazykové modely čerpajú pri hodnotení značiek. V prvej časti vychádzali zo zoznamu sto najhodnotnejších značiek podľa Forbes a sústredili sa na štyri reputačné atribúty: kvalita, dôvera, inovácia a hodnota. Model bol dotazovaný špecifickými promptmi a zároveň musel uviesť zdroje svojich odpovedí. Tieto zdroje následne rozdelili do kategórií ako vlastné firemné médiá, zákaznícke recenzie, redakčné médiá, analytické správy, akademické štúdie, priemyselné ocenenia a ďalšie. Cieľom bolo zistiť, ktoré z nich sa objavujú najčastejšie a ako ovplyvňujú odpovede LLM. Záver bol jasný: redakčné médiá a fi...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.

