StoryEditor

ESG je budúcnosť: sonda do plánov top slovenských marketérov

27.10.2021, 13:00
Autor:
(pš)(pš)
Špeciálna príloha magazínu Stratégie sa zaoberá témou sustainability.

V Stratégiách sme sa prvýkrát pripravili špeciálnu prílohu, ktorá sa venuje téme udržateľnosti – sustainability. Zároveň sme sa pri tejto príležitosti spýtali vybraných top zadávateľov slovenskej reklamy v anonymnom dotazníku na ich stratégie súvisiace s ESG.

Z rebríčka spoločnosti Kantar – najväčší zadávatelia slovenskej reklamy TOP 100, sme si vyselektovali TOP 25 spenderov tak, aby sme  pokryli segmenty: banky, reťazce, potraviny, auto-moto. Z 25 dotazníkov sa nám vrátilo 17, ktoré nám poskytlo zaujímavú sondu do myslenia vybraných najväčších zadávateľov reklamy o stratégii udržateľnosti.

Príjemným prekvapením bolo zistenie, že každý z top zadávateľov, ktorý sa zapojil, uviedol, že téma ESG je preňho buď  „veľmi dôležitá“ alebo „skôr dôležitá“. Výsledky z prieskumu nám potom potvrdili aj vybrané spoločnosti, ktorých sme sa pýtali na konkrétne stratégie ESG, ciele či realizované projekty.

Zdá sa, že stratégiu a ESG ciele firmy postupne zvládajú. Výbornou správou je, že niektoré už majú aj špeciálnu pozíciu, ktorá sa venuje iba oblasti udržateľnosti. A dúfame, že v tomto trende budú firmy pokračovať aj ďalej. Aj s mnohými neľahkými výzvami, ktoré ich čakajú.

Špeciálnu prílohu ESG je budúcnosť 2021 si môžete stiahnuť nižšie. Nájdete v nej aj najzaujímavejšie projekty partnerov prílohy.

Stratégie

 Stiahnuť dokument

01 - Modified: 2021-10-06 10:41:36 - Feat.: 0 - Title: Top osobnosti dekády: Títo odborníci najvýraznejšie prispeli k formovaniu biznisu 02 - Modified: 2021-09-27 14:03:36 - Feat.: 0 - Title: Ročenka Eventy 2021: Najväčšie výzvy, ktoré čakajú eventovú brandžu v tomto a budúcom roku 03 - Modified: 2021-09-05 13:42:18 - Feat.: 0 - Title: Dekáda v marketingovej komunikácii: Výnimočná ročenka mapuje marketing, reklamu a médiá za posledných 10 rokov 04 - Modified: 2021-08-02 12:57:17 - Feat.: 0 - Title: Nová špecializovaná príloha Stratégií: Športový marketing nabral na sile s návratom veľkých športov 05 - Modified: 2021-10-27 07:59:21 - Feat.: 0 - Title: Špeciálna príloha OUT & INDOOR 2021: Vonkajšia reklama má svoj význam 06 - Modified: 2022-01-17 19:06:24 - Feat.: 0 - Title: Reklamné agentúry 2021: Najúspešnejšie projekty komunikačných agentúr 07 - Modified: 2022-01-02 11:18:02 - Feat.: 0 - Title: Top komunikácie 2021: Najdôležitejšie témy komunikácie zadávateľov v roku 2021 08 - Modified: 2022-01-28 09:36:07 - Feat.: 0 - Title: Marketingový výskum 2022: Pandémia neznížila ochotu respondentov odpovedať na prieskumy
01 - Modified: 2022-04-28 16:16:49 - Feat.: - Title: TOP 100 zadávateľov 2021 02 - Modified: 2022-04-28 16:17:12 - Feat.: - Title: Focus na mladých 2022 – nová špeciálna príloha Stratégií 03 - Modified: 2022-02-24 15:17:42 - Feat.: - Title: Ročenka Top udalosti: Rok 2021 bol ilúziou, že je všetko v poriadku 04 - Modified: 2022-02-23 10:26:41 - Feat.: - Title: Interná komunikácia 2022 – nová špecializovaná príloha mesačníka Stratégie 05 - Modified: 2022-01-28 09:36:07 - Feat.: - Title: Marketingový výskum 2022: Pandémia neznížila ochotu respondentov odpovedať na prieskumy
menuLevel = 2, menuRoute = news/specialne-prilohy, menuAlias = specialne-prilohy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. jún 2022 09:07