StoryEditor

Nová špecializovaná príloha Stratégií: Športový marketing nabral na sile s návratom veľkých športov

02.08.2021, 14:35
Autor:
redred
Stratégie prinášajú na trh novú špecializovanú prílohu zameranú na športový marketing.

Po ročnej odmlke sa športoví fanúšikovia opäť môžu tešiť na športové podujatia. Z veľkých podujatí už máme za sebou Svetový pohár s famóznou Petrou Vlhovou, majstrovstvá sveta v hokeji či futbalový šampionát. Športové leto odštartovala Tour de France a začala aj najväčšia športová udalosť roka – letné olympijské hry. Viac športového obsahu prinesú aj televízie, ktoré na jeseň spúšťajú nové stanice zamerané šport a zdravý životný štýl.

S návratom veľkých športov nabral na sile športový marketing. Stratégie preto prinášajú na trh novú špecializovanú prílohu zameranú práve na šport. Oslovili sme v nej spoločnosti, ktoré investujú do športového marketingu, prinášame inšpiratívne kampane zo sveta zo sveta či najvýznamnejšie spolupráce značiek so športovcami. Zaujímal nás aj televízny trh, na ktorom dochádza k preskupovaniu síl a neobišli sme ani progresívne bojové športy a e-športy, ktoré zatiaľ čakajú na marketingové objavenie.

Stratégie

 Stiahnuť dokument

25. máj 2022 15:08