StoryEditorRočenka PR agentúry: V čom v súčasnosti spočíva hodnota PR pre firmy?
Špecializovaná príloha magazínu Stratégie prináša pohľad agentúr na kľúčové témy posledného obdobia a nové trendy v komunikácii.
Za posledné dva roky sa udiali zásadné zmeny v spoločnosti – pandemická kríza aj prebiehajúca vojna na Ukrajine. Spolu s PR profesionálmi sme sa pozreli na to, aké najväčšie zmeny v komunikácii v tomto smere pociťujú. Nastavila aktuálna situácia nejaký nový trend? Je niečo, k čomu sa už v rámci komunikácie nevrátime? Špecializovaná ročenka zároveň prináša návod, ako správne tendrovať PR agentúru, tiež prognózy, ktorý typ služieb bude v tomto roku od klientov najžiadanejší a prečo.
Ročenka prináša prehľad najvýznamnejších PR agentúr na našom trhu, ich aktivít a projektov a tiež komplexný pohľad na brandžovú súťaž PR projektov PROKOP 2021.
Stiahnuť dokument
01 - Modified: 2023-08-10 13:20:44 - Feat.: - Title: PR ako „panské huncútstvo“? Naopak. Pre rozvíjajúce sa firmy môže byť užitočnejší, než si myslíte
02 - Modified: 2023-04-17 07:40:36 - Feat.: - Title: Boj o talenty v PR branži zatiaľ vyzerá na remízu
03 - Modified: 2022-11-29 15:45:08 - Feat.: - Title: PR sa darí ako nikdy predtým. Odvetvie hovorí o nových výzvach
04 - Modified: 2022-03-10 14:20:56 - Feat.: - Title: Ľudia z agentúry hľadajú spôsob, ako si zachrániť život, hovorí Svetlana Sverchkova z ukrajinskej PR agentúry
05 - Modified: 2022-03-02 06:04:47 - Feat.: - Title: Podravka si opäť pre svoje PR služby vybrala agentúru Komunika