Prvý spotrebiteľský prieskum Best Buy Award zameraný na privátne značky na Slovenskú má jednoznačný výsledok. Víťazom je Lidl vo viac ako polovici kategórií. Prieskum sa realizoval v prvej polovici roka 2017 na vzorke 1200 opýtaných (občania SR nad 15 rokov) prostredníctvom internetového dotazníka metódy CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness). Otázky boli otvorené a teda nebola možnosť výberu. Cieľom projektu je zjednodušenie nakupovania pre zákazníkov.
„Privátne značky tvoria absolútnu väčšinu nášho sortimentu, sú jedným z našich základných pilierov. Týmto spôsobom dokážeme našim zákazníkom ponúkať kvalitné výrobky za výhodné ceny. Privátne značky patria k Lidlu dlhodobo, sústredili sme sa na ne dávno pred tým než sa týmto smerom vybrali aj ďalší predajcovia potravín,“ povedal Martin Nagy, konateľ spoločnosti Lidl Slovenská republika zodpovedný za nákup a marketing, a dodal: „Privátne značky sú výhodné pre výrobcu i pre zákazníka. Vnímame neustále rastúci zaújem spotrebiteľov o tento segment a táto pozitívna odozva nás veľmi teší.“
Švajčiarska organizácia ICERTIAS – International Certification Association GmbH, ktorá sa špecializuje na skúmanie spokojnosti spotrebiteľov vo viac ako dvoch desiatkach krajín na štyroch kontinentoch. V tomto prieskume sa nemeria podiel na trhu ani sila značky, ale výhradne iba skúsenosť, spokojnosť s kvalitou služby a ponuka trhu tak, ako ich vnímajú opýtaní.
Aktuálne má Lidl na konte celkovo 33 ocenení Best Buy, 27 medailí kvality QUDAL a štyrikrát získal Cenu verejnosti v rámci súťaže Obchodníka roka.