StoryEditor

Žilinská treska volá užívať si v lete Slovensko

01.07.2020, 14:18
Autor:
TSTS
Letná súťaž je zákazníkom komunikovaná primárne kampaňovým videospotom a obsahom na sociálnych sieťach.

Výrobca legendárnej rybacej špeciality, Ryba Žilina, pripravil pre fanúšikov tresky novú letnú súťaž. Ten, kto si v období prázdnin vychutná akúkoľvek žilinskú tresku, hoci aj na netradičnom mieste, tento moment zachytí a svoju kreatívnu fotku pridá na súťažný web, je v hre o denné a týždenné výhry. Navyše, na záver je pripravená hlavná cena na doslova „najvyššej úrovni“. 

Všetky výhry sa priamo asociujú s prívlastkom „slovenské“ a užívaním si krás našej krajiny. Súťaž „Vystrč rožky!“ je súčasťou aktuálnej komunikácie, na ktorej Ryba Žilina spolupracuje s kreatívnym štúdiom CUBE studio.

Tohtoročné letné prázdniny sa budú niesť vo výraznejšej miere v znamení dovolenkovania doma na Slovensku. Ryba Žilina ako výrobca jednej z najtypickejších, čisto slovenských delikates, sa rozhodla spojiť konzumáciu tresky počas júla a augusta s hravou výzvou zasúťažiť si. Stačí sa pritom iba odfotiť pri vychutnávaní si akejkoľvek tresky značky PRETO Ryba Žilina a pridať fotku cez registračný formulár do spoločnej galérie letných momentiek, ktorá bola vytvorená na kampaňovej stránke výrobcu www.podhladinou.sk.

V období od 1. júla do 31. augusta vyžrebuje organizátor súťaže každý deň jedného výhercu, ktorý získa jeden zo 62 ruksakov slovenskej značky Ammyla. Spojitosť s lokálnou značkou ručne vyrábaných „spoločníkov“ na turistiku nie je náhodná. „Našim verným zákazníkom chceme dať extra motiváciu k vychutnávaniu si tresky, a to špeciálne počas bezstarostných chvíľ strávených v rôznych kútoch našej krajiny. Pritom sme sa v rámci konceptu výhier rozhodli spojiť s čisto lokálnymi výrobcami a poskytovateľmi služieb cestovného ruchu na našom krásnom Slovensku,“ hovorí generálny riaditeľ Ryba Žilina Michal Britvík. V tomto duchu sa okrem denných výhier hrá po každom z  9 súťažných týždňov aj o wellness pobyt na dve noci s polpenziou pre dve osoby v kúpeľoch Spa Aphrodite v Rajeckých Tepliciach. A na konci súťaže žilinská „zlatá rybka“ dopraje jednému šťastlivcovi legendárnu noc pre dve osoby priamo na Lomnickom štíte.

Ryba Žilina

​Letná súťaž je zákazníkom komunikovaná primárne kampaňovým videospotom a obsahom na sociálnych sieťach. POS nosičmi informácie o súťaži sú aj špeciálne letné viečka na obaloch najpredávanejšej Tresky Exklusiv. Komunikačný mix dopĺňa aj printová a OOH inzercia. Súťaž „Vystrč rožky!“ priamo nadväzuje na aktuálnu kampaň „Pod hladinou“, ktorú pripravila Ryba Žilina v novej spolupráci s kreatívnym štúdiom CUBE studio. Jej cieľom je zákazníkom otvorene komunikovať spôsob výroby žilinskej tresky a poukázať na jej kvalitu.

01 - Modified: 2019-11-29 11:30:16 - Feat.: 0 - Title: Ryba Žilina posilňuje svoj manažérsky tím
01 - Modified: 2023-05-22 12:48:51 - Feat.: - Title: Predaj a marketing v Rybe Žilina je pod novou taktovkou 02 - Modified: 2022-05-06 17:40:32 - Feat.: - Title: Marketer's View: Zredukovali sme počet značiek a všetky produkty sústredíme pod PRETO Ryba Žilina a PRETO Radoma 03 - Modified: 2022-02-16 13:36:08 - Feat.: - Title: Ryba Žilina vstúpila do segmentu vegánskych výrobkov 04 - Modified: 2022-01-11 15:12:52 - Feat.: - Title: Ryba Žilina má nového riaditeľa predaja a marketingu 05 - Modified: 2021-07-05 09:55:35 - Feat.: - Title: Zlatá Treska má odkaz na leto: „Vystrč rožky“
menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. november 2024 00:35