StoryEditor

Nová kampaň od značky ORION reaguje na častejšie sledovanie televízie

23.10.2020, 09:15
Autor:
TSTS
Značka rozdáva domácnostiam televízory.

Značka ORION prišla s novou jesennou kampaňou, ktorá reaguje na súčasnú zložitú dobu spôsobenú vírusom Covid-19. Hlavným cieľom je čo najviac spríjemniť rodinné večery nielen konzumáciou čokolády, ale aj sledovaním obľúbených filmov na kvalitnej obrazovke.

Súčasťou kampane je krátky reklamný spot, intenzívna podpora v mieste predaja, propagácia na internetových videoportáloch a sociálnych sieťach aj spolupráca s influencermi. Spotrebitelia môžu súťažiť celkovo o 62 televízorov. Súťaž potrvá celý október a každý deň bude vyžrebovaný v Česku a na Slovensku jeden výherca.

"Značka ORION si uvedomuje, že s prichádzajúcou zimou trávia ľudia viac času pri televízii. Tento trend teraz potvrdzuje situácia spojená s koronavírusom, kedy budú ľudia ešte viac času tráviť sledovaním televízie či internetových platforiem vo svojich domovoch. Podobne tomu bolo aj na začiatku tohto roka. Navyše podľa štúdií U & A Study vieme, že najlepšia príležitosť na čokoládu je práve pri sledovaní televízie. Preto sme vytvorili novú jesennú kampaň, ktorá reflektuje zmenu správania spotrebiteľov v tomto období, aby sme sledovanie televízie našim spotrebiteľom ešte viac spríjemnili. Chceme tak akcentovať príležitosť konzumácie Orion tabuľkovej čokolády pri sledovaní TV, ktorá je pre dlhé jesenné večery ideálnym rodinným potešením," opisuje Radomír Šľachta, Senior Brand Manager značky ORION.

Kampaň je podporená predovšetkým v miestach predaja, kde je kladený dôraz na vizibilitu produktov značky ORION. Krátky reklamný spot je na YouTube a tiež na internetových portáloch Nova, Prima a JOJ. V priebehu kampane sa na sociálnych sieťach do spolupráce zapoja tiež známi moderátori a herečky so svojimi rodinami - v Česku Aneta Krejčíková, na Slovensku Milan Zimnýkoval a Monika Hilmerová. Kampaň je podporená aj PR aktivitami, ktoré zastrešila agentúra Bison & Rose.

01 - Modified: 2022-03-19 05:43:26 - Feat.: - Title: Firmy, ktoré zostali v Rusku. Prečo neodídu a akú cenu za to zaplatia? 02 - Modified: 2020-07-13 10:58:09 - Feat.: - Title: Veggie značka Garden Gourmet bude dostupnejšia, prichádza aj s komunikačnou kampaňou 03 - Modified: 2020-04-15 11:29:15 - Feat.: - Title: Nestlé vstupuje na trh so svojou veggie značkou 04 - Modified: 2019-08-07 11:10:35 - Feat.: - Title: Káva Starbucks prvýkrát mieri do slovenských obchodov 05 - Modified: 2018-03-06 07:28:49 - Feat.: - Title: Margot prichádza s novou kampaňou
menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 12:42